1e: 25 en het duurde 7 maanden 2e: 27 en het duurde 1 maand (miskraam) 3e: 28 en het duurde na de mk 12 maanden
Goedemorgen allemaal, Ik ben 23 en we zitten in ronde 4...! Voor zover we nu weten zijn we nog niet zwanger... Maar hoop ronde 5 niet in te hoeven gaan Hihihih. Spannend allemaal he...... Groetjes
1e kindje 23jaar : ronde 5 2e kindje 25 jaar : ronde 4 3e zwangerschap( ma) 30 jaar : ronde 1 4e kindje 31 jaar : ronde 2, en nu 21 wkn zwanger
bij de 1e was ik 24 ...28 toen ze geboren werd...geen rondes geteld bij de 2e heeft t ook weer 3 jaar geduurd
Bij de eerste was ik 23 en was het gelijk in ronde 1 raak! Binnenkort gaan we voor de 2e dus dat weet ik nog niet
Okt. gestopt met de pil Nov 2e ronde raak maar uit gelopen op een mk * nu ronde 7 voor bij maar al 3 week over tijd en testen blijven wit en geen ongesteldheid te bekennen :S HA al gebelt wachten nog ff af tot volgende week. maar heb nu al een weekjes krampjes en steekjes links in me lies en rond me schaam been ... maar ja allemaal beetje dubbel gevoel
21 jaar 1e kindje.. November gestopt en in januari testte ik positief. Bij 12 weken tijdens de echo bleek het vruchtzakje leeg dus gecurreteerd. In juni weer zwanger, me dochter is nu 3. Nu 25 jaar 2e kindje.. en begin februari gestopt met de pil. Deze ronde is voor het 'echie' dus zit nog op het wachtbankje.
Wat erg om pas na 12 weken te weten dat het vruchtzakje leeg is...!! Hoe kan dit?! Normaal krijg je toch veel eerder een echo... Wat een verdriet zallen jullie gehad hebben na zolang denken dat je zwanger bent... Groetjes
Toen 25 jaar bij de derde ronde raak! Dochter (1992) Toen 27 jaar bij de derde ronde raak! Zoon (1994) Nu 44 jaar, al 2 jaar 'bezig' 1x miskraam gehad bij 8 weken (2010) We blijven wachten op nog een wondertje!