Ik ben 36 en zwanger van mijn eerste kindje ik vind 38 niet te oud hoor en wie weet lukt het sneller.
haha hier ook oudste 5 jaar over gedaan om zwanger te worden, middelste 2,5 jaar en jongste.... in 1 x raak
Ik ben 31 en heb een heerlijke puberzoon van 12 en een dichter van 6. En we hopen dat ons nog een klein wonder gegund is!
Ik ben 26 en heb een dochter van 7 jaar en een zoon van 5 jaar. Persoonlijk wil ik na mijn 30e geen kinderen meer. Wil nog ergens wel een derde maar dan is het voor mijn gevoel ook klaar.. Maar aan de andere kant, mijn andere 2 worden ook steeds groter en heb je weer een groter leeftijdsverschil met een eventuele derde...
Ik ben 23 en mijn zoontje is bijna 3 De meeste mensen vinden mij te jong. Zolang jij je er goed bij voelt, vind ik 38 helemaal niet te oud!
Ik ben 36 dochter van 15 dochter van 2 en een kindje onderweg. Ik dacht vroeger ook na mijn 35 ste geen kinderen meer maar ik ben heel blij met deze leeftijd ik was 21 van mijn oudste en merk dat ik nu er toch anders in sta ... Dus nee ik vind het zeker niet te oud!
Ik ben 25, mijn zoontje wordt over een weekje 2 jaar en mijn dochter is 5 maandjes. Nee 38 jaar vind ik niet oud.