Beide 26. Twee kinderen. Één van bijna 5 en één van ruim 2,5. Hier komen (zoals het nu lijkt geen kinderen meer bij, mij teveel risico bij een volgende zwangerschap). Ik vind 38 niet te oud hoor.
Ik ben 29 (volgende maand 30) man is 34 kindjes zijn 3,5 en 14 maanden. Wij willen nog een 3e. Ik wilde altijd al jong moeder zijn. Was 25 toen ik zwanger werd van de oudste en 26 bij geboorte. Vind je nog niet te oud hoor.
Ik 26, manlief 29. Kleine man is bijna 15 maanden en nummero 2 is als het goed blijft gaan op komst Je vraag, of je te oud ben? Ik denk dat je dat zelf het beste kan beantwoorden. Voel jij je dan te oud? Ik denk dat 38 nog steeds een mooie leeftijd is hoor, maar dat ligt bij iedereen anders.
Ik vind 38 niet te oud! Je bent zo oud als je je voelt! Ik ben 29, Yaël* zou 5,5 zijn Sem* zou 4,5 zijn Levi is net 3 Ik wil ooit nog wel een kindje, maar pas als Levi echt is gesetteld op school enzo, dus dan ben ik minimaal 31!
Ik ben 32, vriend is 28, zoontje is 4 maanden Als er bij ons een tweede komt (ik wil dat op zich wel maar niet op korte termijn, vriend denkt niet dat hij een tweede wil), dan pas over 4-5jr. Dan ben ik 36, 37. Vind ik niet te oud. In mijn familie zijn bijna alle vrouwen 33+ als ze kinderen kregen. Best wel wat ook nog na de 40.