Ik zou mij niet laten beinvloeden door een getal. Je bent zo oud als dat je je voelt. Wat je omgeving zegt, of denkt dat doet er helemaal niet toe. Je hoeft niet te voldoen aan een bepaald plaatje. Als ik rondkijk bij mijn zoon op school, zie ik ouders waarbij ik denk dat het opa's en oma's konden zijn, en ik zie ouders waarbij ik denk dat ik het tegen de oppas heb. Leeftijd zegt niets, en je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ik ben 25 en mijn man 27.. Onze oudste is 5 en de jongste is 3. We zijn nu zwanger van nummer 3 😄
De meningen zijn verdeeld dus. Het valt me op dat de meeste jonge moeders 38 te oud vinden en de mama's boven de 35 het nog vinden kunnen Bedankt voor alle reacties!
Het is echt maar net waar jij je prettig bij voelt. Zoals meerderen al aangegeven hebben, het is voor 'de maatschappij' toch nooit goed Ben je te jong is het niet goed ben je te oud is het ook niet goed. Ik ben zelf 28, mijn vriend 29 en onze zoon is 5. Boven de 35 vind ik zelf te oud, maar dat is puur persoonlijk. Ik heb oude ouders en mijn vader is nu ziek en ik vind het heeel moeilijk om te zien dat ze steeds ouder worden terwijl ik nog zo jong ben. Dit is voor mij een reden waarom ik dit nooit heb gewild. Maar nogmaals, dit kan voor iedereen anders zijn.
Allebei midden 20 en dochter van bijna 10 maanden. Ik vind 38 niet te oud, maar weet niet of ik het aan zou kunnen, ik zou rond die leeftijd wel weer willen genieten van wat meer rust
Hier beide 31 Kids 12 en 1. Persoonlijk was voor mij 33 de grens. Maar meer omdat ik dacht dat ik het fysiek later niet meer goed aan kon. Klungel nog al qua gezondheid. Denk dat je ipv het nummertje meer moet kijken na hoe je in je vel zit en of je het fysiek nog aan kunt.
28 en man 33 onze zoon is bijna 3 en de tweede onderweg. Ik vind 38 zeker niet te oud. Het is dat ik al jong mijn partner tegen ben gekomen. Anders was ik ook pas later mama geworden denk ik.
Ik ben net 28 geworden. Mijn man is 27. Onze dochter is 2 jaar en 7 maanden. Als ik momenteel niet werkloos was gingen we waarschijnlijk binnen enkele maanden voor een tweede....
Ik ben 28, mijn man is 31.. We hebben een zoontje van 3 en een zoontje van 10 maanden. En ja ik vind 38 niet te oud maar zelf zou ik er niet meer voor kiezen. Had altijd gehoopt boor mijn 30ste klaar te zijn met zwangerschappen etc en hopelijk gaat dat lukken en daarna lekker genieten van de kids die ouder worden en dat er weer wat meer rust gaat komen.
Ik wil er eigenlijk aan toevoegen dat ik als oudere moeder mijn partner pas laat tegen ben gekomen dus pas later aan kinderen kon beginnen. Ik riep altijd als ik 25 ben dan wil ik een kind Toen ik een man leerde kennen en hij niet stond t springen om kinderen te maken, stelde ik het al bij naar 30. De relatie liep stuk dus dan kan je nog zo hard willen maar it takes two to tango... Soms heb je het gewoon niet voor het zeggen. Carrière, het lukt niet moeilijk, of geen partner.. Nu ikzelf op latere leeftijd kindjes heb gekregen en van de derde in verwachting ben, denk ik wat is leeftijd. Doen waar je je goed bij voelt. En voor de een is dat begin twintig voor de ander boven de dertig.