Zelf ben ik 33 en vriend is 39 jaar. Onze oudste zoon is 2 jaar en onze jongste 2 weken. Ik vind 38 niet oud
Ik ben 32 zoonlief is 6 ( uit andere relatie) vriendlief is 35. We zijn 33 en 36 als ons ( 2de) wonder komt.
Ik ben 32 en mijn zoontjes zijn 6. Ik vind 38 niet oud. Maar zelf zou ik het niet meer willen op die leeftijd
Ik 27 en vriendlief 32, zoontje is 2 en 2e spruit is onderweg. Vind 38 niet te oud, maar ook niet de jongste meer. 40 is voor mij echt een bovengrens.
Ik ben 29 en de kindjes 6, 4, 2 en 0 jaar. Vind 38 niet te oud maar ik ben persoonlijk nu wel klaar met kinderen.
Ik vind 38 helemaal niet te oud.... Zolang je lichaam jou kinderen kan geven ben je toch niet te oud? Want dan is het biologisch toch gewoon mogelijk? Mijn overgrootopa was 82 toen zijn jongste kind geboren werd Ik ben 35 zwanger van onze eerste. Mijn lief is 42
Ik ben 25 en ons dochtertje is 15 maanden. Ik vind 38 niet te oud. De moeder van mijn vriend had hun jongste dochtertje toen ze 39 was. Maar persoonlijk zou ik het zelf niet willen
Natuurlijk is 38 niet te oud..kom op je bent gewoon een dertiger In onze omgeving een man die op zn 56 vader wordt...tja dat vind ik echt veel te oud Op de kleuterschool heeft het kind een vader van 60. Mijn vader werd opa op zn 56ste. Nee zo oud dat zou ik voor mijn kinderen niet eillen.
Ik ben 28 man 30 en dochter ruim 2,5. Gaan nu voor een 2e. Wilde voor mijn 30e 3 kinderen dus ik moet opschieten nee dat gaan we niet doen. Ik vind 36-38 niet per see oud maar ik zou dan niet nog een jaar wachten
Te oud.. nee joh! Kijk maar ikzelf ben bijna 42 en mijn kinderen zijn: 6 (augustus) 4 (mei) bijna 1 (november) Oja, manlief is 46