Wat een reacties al! Gelukkig vinden de meeste 38 niet te oud (niet dat ik het daar van af liet hangen natuurlijk) Bedankt meiden! Meer reacties zijn uiteraard welkom
Ik ben 37 en mijn kinderen zijn acht en vijf. Ik heb voor mezelf 37 als grens gesteld, maar hoe die grens bij anderen ligt is voor iedereen persoonlijk.
Mijn man is 29, zelf ben ik (net een week) 24. Onze dochter word over twee maanden 2 en onze zoon is 2 weken oud. 38 vind ik wel aan de late kant, maar als de wens er is en de situatie het toelaat, zou ik er zeker voor gaan.
Ik ben 24, onze dochter is 9 maanden. 38 vind ik niet te oud al zou ik het zelf niet zien zitten op die leeftijd. Vooral ook omdat er dan gewoon meer risico's aan vast zitten, als het al lukt om zwanger te worden.
Ik ben 25, manlief 26 en onze kinderen zijn 3,5 en 1,5. Derde kindje onderweg Ik vind 38 niet oud, al zou het mijn keuze niet zijn. In zoverre je hier een keus in hebt natuurlijk.
Zo denk ik er ook over, 38 is niet te oud! Dat is voor jezelf te bepalen, maar denk wel dat je je enigszins bewust moet nadenken over bovenstaande... Al weet je natuurlijk nooit precies hoe het gaat... Zelf ben ik net 29 en een dochter van 4 jaar. Ik heb zelf altijd meerdere kinderen graag gewild, maar ben vorig jaar gescheiden dus of dat er ooit nog van komt geen idee. Wou nooit kinderen als ik ouders zou zijn als zo'n 32, maar inmiddels weet ik dat het leven onverwacht anders kan lopen. Dus ik laat het nu ook open en mocht het moment er zijn als ik 35 ben zie ik dan wel weer
Hahaha, volgens mij ben ik de oudste. Ik ben 44 en heb 2 kindjes 1 van 2 (bijna drie) en 1 van 12. Ik vind 38 dus niet oud en na een nacht slecht slapen voelt iedereen zich een stuk ouder. Ik ben juist erg dankbaar dat ik nog een kindje heb gekregen.
Zeker niet te oud, ik ben 36, mijn man is 31 en wij hebben een dochtertje van 19 maanden. En ik ben nu zwanger van de tweede!
ik vind persoonlijk 38 niet te oud, wel meer kans op complicaties maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel.
Ik 35, man in december 43 en de kinderen zijn 5, 6 en 7 jaar. Zelf vind ik 38 wel te oud, maar een ander moet dat zelf weten.