Ik ben 25 en mijn zoontje wordt over anderhalve week 1 jaar. Ik vind de leeftijd heel erg liggen aan hoe die persoon zich voelt en in het leven staat. Zelf zou het mijn voorkeur niet hebben.
29 8,7,5, 4 maanden En qua leeftijd..... ik vind het wel kunnen hoor. Zelf heb ik een limiet getrokken tot aan mijn 30ste.... Mensen verklaarde mij voor gek. Maar ik wou gewoon niet ouder zijn dan 30 en dan nog zwanger zijn. Ook omdat de eerste zwangerschap op mijn 19de was. Heb er ook gelijk een klemmetje opgezet! Na mijn 30ste geen zwangerschap meer. Maar wat de andere dames al zeggen..... het kan prima nog hoor na je 30ste. Het is maar net wat je zelf prettig vind.
nee ik vind van niet.... al zullen de meningen daar over verdeeld zijn. Ik ben inmiddels net 40 geworden en heb twee dochters van 5,5 en 3,5 jaar oud. En was alles goed gegaan hadden we ook nog een zoontje gehad van bijna 2 jaar... helaas liep dat niet zoals gewenst (zie ook handtekening) Mijn partner is 50 jaar.
Hier 32 en vl 36. Zoontje is 21 maanden en 22 weken zwanger van tweede. Als ik vl eerder had ontmoet waren we wel eerder begonnen aan kindjes, maar het leven loopt zoals het loopt. Ik zou graag nog een derde willen, maar als we daarvoor gaan doen we het wel direct na de tweede. Tweede heeft 13 mnd geduurd en ik wil het liefst niet zoveel leeftijdsverschil ertussen en denk dat voor mij de grens wel ligt bij 35. Maar zoals ik zei je wet niet hoe het leven loopt en als jij je pretig voelt bij een tweede als je 38 bent, dan is dat toch prima?
Ik ben 33 mijn vriend is 40 en mijn zoon is 8 maand. Misschien komt er ooit nog wel een tweede, maar dat zal dan wel nog een paar jaartjes duren, moet eerst het ontzwangeren maar eens zien te vergeten en kijken of er dan ooit nog een tweede komt wellicht ben ik dan een jaar of 36 a 37.
Mijn man en ik zijn beide 35 mijn kindjes zijn nu 3 & 2 ,vorige week waren ze allebij nog beide 1 weekje 2 jaar, mijn zoon werd 1 week na de geboorte van zijn zusje net 1
Ik ben 28, mijn man 33 Dochter is 7 en zoon 5 Mijn moeder was op haar 39 oma dus persoonlijk vind ik tegen de 40 echt oud voor kinderen maar alleen omdat ik mijn moeder nu als oma zie en niet als mama van een baby .
Op papier vind ik het altijd zo oud staan. Of als je ergens je geboortejaar moet invullen vind ik het ook confronterend dat ik in de jaren 70 geboren ben (op internet moet je ook altijd onwijs ver naar beneden scrollen voor je geboortejaar 😯 ). Maar "in het echt" vind ik het helemaal niet oud! Ik was 33 toen ons dochtertje geboren werd. Nu dus 35 en ze is twee jaar. Maar zo voel ik me niet en zo zie ik er ook niet uit (al zeg ik het zelf, wordt altijd veel jonger geschat 😊 ). Mn man is nu 37. Maar ook hem zou je dat absoluut niet geven.
Ik ben 22 , mijn man 37 en mijn kleine moppie zie banner haha. Ik had nog vroeger mama kunnen zijn als he gelijk gelukt was. Stopten met de pil op mijn 19e. Stiefdochter is 8 en haar moeder is 32. De planning is om over een half jaar / jaar met de pil te stoppen. Vriendlief wil niet na zijn 40e kinderen meer namelijk. Teminsten dat is zijn ideaal als het weer lang duurt dan is het maar zo natuurlijk.
Ik ben 30 en mijn zoon is bijna 2 weken. Had zelf liever wat eerder kinderen gekregen maar de situatie was er nog niet naar. Maar zou 38 nog niet te oud vinden hoor, vooral niet gezien de leeftijd van je eerste kindje. Broertje of zusje zou natuurlijk hartstikke leuk zijn Boven de 40 vind ik persoonlijk wel te oud, vooral omdat dan ook het risico op complicaties enz. zo toeneemt.
Ik ben 27e en mijn man 28e mijn kinderen zijn bijna drie een 1,5 erg jong vind ik zelf 38e vind ik niet te oud maar wel aan de ouwe kant waar niets mis mee is