Ik ben 25 manlief is 28 onze dochter is 2 jaar en 3 maanden en ons zoontje is 2 maanden. Persoonlijk zou ik op mijn 38e niet nog een kleintje willen maar dat is persoonlijk he.
Niet alles doorgelezen, maar wat is te oud? Ik persoonlijk zou er dan niet maar aan moeten denken als ik 38 ben, maar het verschil is dat jou kleintje 2,5 is. En ik met mijn 34 heb kinderen van 8 (over 3mnd 9) en eentje die volgende week 5 wordt. Ik ben dus totaal uit de ukken en vind het wel lekker zo
Ik ben 26, mijn vriend 25. Mijn dochtr is bijna 6, mijn zoon bijna 2 en 3e op komst Vind voor mezelf 38 te oud maar dat is omdat ik jong moeder ben.. Voor een ander niet hoor!
Ik ben 33, mijn man 37 en onze kinderen zijn 12, 9 en bijna 6. Zelf wilde ik jong moeder worden en vind het heerlijk. 38 zou voor mij niet mijn voorkeur hebben maar soms loopt het leven anders dan je zou willen.
Ik ben 27, mijn man 33 en onze dochter ruim 2,5. Ik moet er zelf niet aan denken....op mijn 38ste. Maar ik vind het in het algemeen niet te oud nee.
Ik ben 26 en mijn zoontje 1,5. Ik vind 38 persoonlijk te oud maar er zullen altijd redenen zijn waarom iemand "pas" op zijn 38e voor een kindje gaan of weer voor een kindje gaan.
Ik ben bijna 40 Mijn kinderen zijn (bijna) 18, 4 en 2. Onze 4e zou geboren moeten worden toen ik nét 39 was, maar dit kindje is tijdens de zwangerschap overleden. Nu dus alsnog aan het proberen, dus nee, ik vind het niet te oud. Moet er wel bij zeggen dat ik er normaal gesproken nooit voor gekozen zou hebben om een oudere moeder te zijn, maar als het niet wil, houdt het op.
Ik ben 34, mijn man 37 en onze kinderen zijn bijna 4. Mijn schoonzus is bijna 38 en zwanger van de vijfde en dat vind ik echt niet te oud.
Ik ben 30, meiden zijn 6 en 3. Ik vind 38 te oud voor mijzelf, wat jij doet moet jezelf weten Ik vind het heerlijk dat als ik 45 ben, mijn jongste 18 is
Ik ben 27, man 30, dochter 2,5 Ik vind dat voor mezelf te oud...maar ik ben vroeg begonnen. Bij andere vind ik het niet te oud...
nee hoor, ik ben 45 en mijn man ook mijn oudste is 12, de middelste 9 en de jongste is 6..... die kwam dus toen ik 39 was.... kinderen houden je jong