Vandaag ging mijn zoon mij opmeten ik zeg en hoe lang ben ik? Zijn antwoord : " 4 uur" En hoe lang ben jij? " 7 uur" Hij is dus langer als mij
mijn dochter is nu ook erg van de leeftijden vragen .. hoe oud is papa , mama opa oma , de honden de kat ... iedereen vraagt ze het ik zeg maar 20 en dat vind ze goed ,( ben 32 ) maar als papa zijn echte leeftijd van 35 zegt gelooft ze hem niet ... is veeel te weinig
Volgens onze oudste is mijn schoonmoeder antiek Word oma al 50? Net als andere oma? Ja, net als andere oma. 'Dan is ze antiek he?' Hij legt daarna haarfijn uit dat antiek 'hele oude spullen' zijn. Arme oma's. Ze weten dat we beide 27 zijn. Wij zijn bijna bejaard
Ik ben vorige week 33 geworden. Mijn zoontje zei: mama jij bent echt super oud. Dus ik vroeg en oma dan? Jij die is super super oud, ze is nog maar 56
Wat een leuke vraag! Mijn dochter is nog te jong om het te vragen maar ga hem wel onthouden. Ze wordt volgende week zaterdag 2 dus hebben haar geleerd 2 vingers op te steken wanneer we vragen hoeveel jaartjes ze wordt. Vond ik al heel wat
Ik ben 'een mevrouw'. Dat ben je vanaf 15 denkt ze. Het maakt dus niet uit of je nou 15 bent of 60, mevrouw is mevrouw...
Mn oudste dochter weet inmiddels hoe oud we zijn, dus die vraag levert geen grappige recaties op (helaas). Echter, toen ze het nog niet wist vroeg ze een keer hoe oud mensen gemiddeld worden (nav gesprek over hoe oud honden en katten gemiddeld worden). Ik legde uit dat dit rond de 80 is en direct daarna vroeg ze me "Mama jij bent toch nog niet bijna 80, he?". Wat ook altijd leuk is is om haar te vragen om de leeftijd van grote kinderen om haar heen te schatten. Ons buurmeisje is 16 en mn dochter schatte haar op 10... Onze buurjongen van 24 was 12. Volgens mij denkt ze dat alles boven de 9 er ongeveer hetzelfde uitziet: lang
'Ik weet het niet, jij moet het zeggen dan weet ik het'... Even doorgevraagd 'Papa is 34 (dat weet hij) en oma is 36 en mama is 39'
Mama is 30 en papa 24 of 21. Papa is in het echt 32 en mama 21. Man ziet haar mening over zijn leeftijd dus als een compliment ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden blijkbaar zie ik er heel oud uit.
Mijn zoon van bijna 5 wist het niet meer (maar de tv stond ook aan tijdens de vraag......) Mijn dochter van 3,5 zei: mama is 46. Euh, nee schat..... Even later zegt ze: papa is 30! (31 is hij). Even later zegt ze: papa is 10. Hahahaha lekker standvastig!