Mijn man loopt mee met de Nijmeegse vierdaagse. Ik wil hem graag "binnenhalen" maar omdat onze dochter meegaat vind ik Nijmegen geen optie. Ik wil nu naar Cuijck rijden. Weet iemand hoe laat ze daar langskomen (50 km)? Andere tips zijn ook welkom.
Oe, het is lang geleden dat ik in Cuijk bij de vierdaagse ben geweest. Maar van wat ik me herinner komen de eerste lopers al voor/rond 8 uur door. De grote meute is zo halverwege de ochtend volgens mij. Maar zoals gezegd, het is lang geleden voor mij dus ik kan het mis hebben.
Hier een echte kuukse.... mijn vader loopt mee voor de 37e keer. Mijn broertje is DJ ten tijden van het binnen wandelen van de lopers. De eerste lopers komen binnen zo rond 7 uur in de ochtend. Vanaf een uurtje of 9 begint het wel lekker te lopen. Op het maaspleintje bij de schouwburg en café de posthoorn draait mijn broertje en daar is het altijd stampvol en kei gezellig!! Meestal zo rond 13-14 uur dan is de grote meute wel een beetje voorbij. Cuijk is supergezellig in deze dagen dus als je wilt komen dan is Cuijk echt leuk! Mocht je met de auto komen dan kijk even goed naar de parkeermogelijkheden .
Hier nog een echte Kuukse . Zit te denken maar kan geen plek bedenken waar je die dag 'rustig' kan staan...
Dit dus inderdaad. Je zou eventueel kunnen kijken in de buurt van Renske diervoeding. Daar komen ze lang en dat is vaak wel rustiger als echt in het dorp zelf.