Misschien moet ik dan maar een spray tan. Man en ik schelen 21 jaar en niemand die het door heeft. Wel een verschil maar niet zoveel. Zou ik er dan zo oud uit zien of hij zo jong? Ik hoop een beetje van beide haha
Hoezo zeuren? Je mag er toch iets van vinden? Sommige dingen zijn soms even ‘een dingetje’ maar dan ga je door. En ik kan zo’n juf wel begrijpen hoor. Ze kan nou eenmaal niet van alle kinderen onthouden uit haar hoofd wie precies wanneer jarig is en daar nog bovenop de vroeggeboortes. Dan is ze toch niet meteen een doos? Je kunt het ook als interesse zien. Edit: niet lullig bedoeld hoor, maar als jij vindt dat anderen ‘zeuren’ Of dat het ‘nooit goed is’: dat doe jij toch ook een beetje met jouw verhaal over jong moeder en oma zijn?
Hier hetzelfde. Ik ben 40, was 27 toen ik zwanger was en ik heb hier eerst maanden meegelezen voor ik een account aanmaakte. 28 toen ik van de oudste beviel. Dit forum stond zo’n beetje bovenaan bij de zoekresultaten toen ik zwanger bleek en eigenlijk geen idee had wat me allemaal te wachten stond. Serieus, ik heb hier eerst 2 weken ofzo meegelezen voor ik de huisarts eens ging bellen om maar eens te melden dat ik zwanger was (en ik was al een week overtijd) . Nou ja, best wat geleerd van dit forum.
Forever 27 (al jaren) Zoon van 4 banjerde rond bij de bowlingbaan. Zegt een man tegen zoon: is dat je zus? Nee, mijn mama. Die man "Die moedertjes worden ook steeds jonger he". Nou was ik wel mn stem half kwijt, dus misschien daardoor.
Ik zeg alleen wat anderen daar op zeggen en reageren. Niet dat dit mijn mening is.... Ik ben namelijk van mening dat iedereen alles zelf moet bepalen aangezien we niet in een ander zijn schoenen staan en niet weten wat er voor een zwangerschap af is gegaan zowel bij oude als jonge moeders. Daar naast vind ik het geen aan namen om te maken dat als iemand jong trouw dit dan is omdat die gene zwanger zou zijn geweest. En als jij dan vind dat ik zeur is dat jou mening.