Kan dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hallo allemaal,

Afgelopen weekend, om precies te zijn van zaterdag op zondagnacht rond 04.00u mijn eisprong gehad. Heb een aantal uren flinke pijnscheuten gehad links. Ook gebruik gemaakt van ovulatietesten. Voel hem altijd wel maar deze keer was wel heel heftig.

We hebben zaterdagavond en zondagmorgen geklust. Dus perfect denk ik zelf zo!
    Nu heb ik dinsdagochtend een aantal flinke steken gehad onderin mijn buik. Vanaf die tijd heb ik zeurende buikpijn, zeurende pijn in mijn onderrug, dinsdagavond ontzettend jeuk aan mijn tepels en ze waren zeer pijnlijk.
    Rug en buikpijn houdt aan, echt zo'n vervelende zeurende vlagen. Steeds als ik dit krijg schiet ik ook vol van emotie, bang dat het weer niet is gelukt. Tepels voel ik niets meer.
    Net een vlaag van misselijkheid en kokhalzen gehad.

Ik heb normaal altijd een dikke week van te voren al wat pijntjes maar dit is wel heel vroeg. Maar denk ook weer te vroeg voor een evt innesteling (2dgn na ei) ??

Wat is jullie mening?
    Het worden 10 hele lange dagen...

Volgende maand starten we weer in het ziekenhuis maar wat zou het mooi zijn als dat niet hoeft!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Sorry maar dat is echt veels te vroeg.
    Probeer (ja dat is makkerlijker gezegd dan gedaan) jezelf niet zo gek te maken. Je zit nu 2 dagen PDO, innesteling kan nog wel even duren.

Heel veel succes.

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Zit nu op 5 dagen na mijn ei.

Ik weet het... maar het is zooo moeilijk als je lichaam je de hele dag van alles laat voelen..

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het lijkt me inderdaad veel te vroeg, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Ik duim voor je!!!

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Het is ook allemaal niet makkelijk, dat snap ik echt wel.
    Maar als je al die dingetjes voelt moet je soms ook even realitisch naar de situatie kijken.
    Je weet nog niets, je kunt alleen maar (weer dat ellendige...)wachten.
    Wie weet is het wel gelukt, dat kan ook gewoon hoor. De timing was toch hartstikke goed ?

Deel Deze Pagina