3 mnd geleden bevallen, nu alweer denken aan een zwangerschap..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch11, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ik ben 3 mnd geleden bevallen..
    ik geniet volop van benji.. heerlijk ventje.
    maar denk ook alweer, wat zou het fijn zijn om weer zwanger te zijn..:$

dat kan niet hoor..
    ben hartstikke blij met mijn gezinnetje!
    dat is toch veel te kor op elkaar.. denk ik dan.

wie heeft dit nog meer gehad?

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik ken het gevoel ik zelf moest er de eerste 3 weken niet aan denken maar mijn man zei al de dag na de bevalling gaan we voor de volgende:$
    Wij hebben erg lang gedaan over onze dochter 2,5 jaar dus wilde liever niet meer aan de pil omdat ik bang was weer zolang erover te doen.
    Na 6 weken heb ik samen met mijn man besloten dat we wel gaan zien wanneer de kleine komt miste me buik best wel.
    Maar nooit gedacht dat ik toen mijn dochter 2 maanden was zwanger raakte was erg schrikken maar geniet nu volop:D
    Heb mij ook wel druk gemaakt over reacties van andere mensen en over of mijn lichaam het wel aan kan.
    Maar tot nu toe valt het erg mee en wij zijn gelukkig en dat is het belangrijkste heb jij dit al met je man besproken??

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik wilde ook direct weer zwanger raken. Maar toen ik weer ging werken na mijn verlof kwam ik daar op terug. Het combineren was toch iets lastiger dan ik voor ogen had. Maar toen ik het ritme te pakken had, was ik ook zo weer zwanger! Heerlijk 2 kindjes snel achter elkaar.

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    oh ben niet de enige haha..
    nee heb het het er niet met hem over gehad.. geen idee hoe hij er over denkt.

hoe reageerde de buiten wereld.. familie enz?

5. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook 2 kindjes kort na elkaar, beetje hetzelfde verhaal als brenda1987, duurde even voordat de 1e er was dus gelijk na de bevalling voor een 2e gegaan onder het mom ' we zien wel hoe lang het deze keer duurt'. Nou die kwam sneller dan verwacht :)

Familie, vrienden en de VK reageerden allemaal heel enthousiast. Alleen zeggen ze wel ALLEMAAL "je zult het wel druk krijgen" maar dat valt reuze mee hoor!

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hier kriebelde het al na 4 maanden wij hebben nog heel even gewacht en en zijn er voor gegaan toen ons zoontje een maand of 8 was en ik was meteen zwanger er zit een jaar en 5 maanden tussen

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Okee..!
    Jaa het kriebelt zooo.. maar is hier nog maar 3 mnd geleden..:$
    & me partner hoor ik er niet over.

Weet niet zo goed hoe ik het moet vertellen, of hem moet laten weten dat het alweer kriebelt hahaha..

Deel Deze Pagina