Ik was 33 toen onze dochter werd geboren. Dus ook een van de "ouderen", maar ik ben mijn man helaas niet eerder tegengekomen, haha! Ik zei altijd als ik 23 ben wil ik getrouwd zijn en kinderen hebben. Nou ik heb het 10 jaar verplaatst. Ik ben wel blij dat ik nu pas een kindje heb, omdat ik nu veel steviger in mijn schoenen sta en veel meer levenservaring heb.
Ik ben nu 34 jaar dus trek kennelijk het gemiddelde wel wat omhoog... Zal 35 zijn als het kindje er is. Het is ook mijn 1e kindje.
Ik ben 20 en ook nog 20 als ik moet bevallen. Volgens vele wel jong, maarja als het voor ons goedvoelt is het prima toch?
ik ben 19 en word 22 april twintig. ben nu 26 weken zwanger en vind het heerlijk om jong moeder te worden! toen ik 23 weken zwanger was zijn we getrouwd. tien maanden zijn we bezig geweest. vriend is vijf jaar ouder. inderdaad wát meerdere jonge meiden zeggen wanneer het goed voelt geen probleem tóch? of het nou wát jonger is of ouder iedereen is verschillend! gelukkig maar haha!
ik was zwanger op me 24ste miskraam op 25ste nu ben ik weer zwanger met 25 en verwacht het als ik 26 ben
ik was 25 toen ik zwanger was van onze dochter en toen zij geboren werd, werd ik een dag later 26. Nu ben ik 28 en 29 als de 2e geboren is.
Bij de 1ste 28 jaar. Bij de tweede 30 jaar. Nu bij de derde raakte ik zwanger met 36 jaar maar ben nu 37 jaar en in augustus uitgerekend.