Hai, Ik was 20 toen ik m'n 1e zoontje kreeg, hij is helaas op jonge leeftijd overleden. Ik was 21 toen ik mijn tweeling kreeg, 2 mannen die dit jaar 21 worden, zij studeren allebei en wonen in studentenwoningen. Ik ben nu 42 en zal, wanneer alles goed mag gaan, 43 zijn als dit kindje geboren wordt. Neeeee leeftijd mag niet uitmaken. Ik ken jonge meiden van begin 20 waarvan ik vind dat ze zich als oude wijven gedragen haha. ik voel me van binnen jong, daar verandert niemand wat aan. Ik ga ook samen stappen met mijn kids, alsof we vrienden zijn. Jong moeder zijn daar zitten voordelen en nadelen aan, zelfde met 'oud' moeder zijn. Ik vind het jammer dat er wel vaak veroordeeld wordt door de buitenwereld/omgeving. Dat kan soms iemands geluk een beetje ondersneeuwen en dat lijkt me niet de bedoeling toch? Hoe jong of oud je ook bent: blijf positief en geniet van je leven, want het gaat snel....
24 toen ik zwanger werd, nu 25 en ook op de uitgerekende datum nog 25. Ach je bent zo jong of oud als je je voelt. Aan alle leeftijden zitten voor- en nadelen
21 zwanger van de 1e, dat werd helaas een miskraam. Van de 2de ook nog net 21, en was 22 toen ze geboren werd!! Ze is 2 weken geleden alweer 3 geworden
Hallo allemaal, ik ben nu 21 en mijn vriend is 25, we zijn al een jaar aan het proberen maar het is nog niet gelukt helaas..
Hoi ik was 24 toen onze zoon geboren werd! ben nu net 26 en ons zoontje is 1 maar wil eind dit jaar wel weer aan een 2de beginnen..
Ik ben 22 jaar en ook 22 jaar als de baby wordt geboren. Mijn partner is daarentegen al 31 jaar en ook 31 als de baby er is.
Bij de 1e, 19 toen ik zwanger raakte en 19 toen ik beviel. (4maand later werd ik 20) Bij de 2e, 22 toen ik zwanger raakte, en 22 toen ik beviel. (week later werd ik 23) Bij de 3e, 23 toen ik zwanger raakte, en ben 24 als ik beval.