Nou, hier echt een latertje! Lize heeft nog NUL tanden en is bijna 10 maanden Ik maak me geen zorgen, in andere dingen is ze snel. Ik vind het wel lief, dat tandeloze snoetje...
Amy was 7 maanden en een paar dagen toen de eerste kwam. Maar echt hard groeit hij niet hoor, zie nog maar net een streepje. 20 dagen later kwam de 2de door, dus pas en die zie ik nog niet maar voel ik al wel.
ik hop dat het hier nu gaat gebeuren over 3 weken 1 jaar en nog geen tandje wel vel wits in de mond te zien mar voel nog gen randje
Hier ook een late tante. Ze heeft nog geen 1 tand. Maar zie ze nu wel heeeel licht een witte gloed op Ben benieuwd wanneer die eerste tand komt !
hier ook bijna 1 en nog 0 tanden, voel ook geen bobbels, zie geen wit.... je zou bijna denken dat ze nooit komen al vaker periodes gehad van veel kwijlen, veel bijten, luieruitslag etc maar tot nu toe steeds loos alarm
Hugo was een paar dagen ouder dan 7 maanden, toen beide tandjes onderin doorzette... Wij waren helaas net voor het eerst een weekendje weg met z'n tweeen....
5 Tanden binnen 1 maand... 8 Maanden had hij nog niks en met 9 maanden ineens 3 boven en 2 onder. Arm kind
Hier met 5,5 maand twee tandjes onder. Toen even niets en in één week tijd ineens 4 boven. Erg ziek van geweest. Dat was ruim een maand geleden.
De 1e is net door! Een hoektand en de andere komt ook al! Het heeft even geduurd, maar met 13 maanden is het zover
Jaaaaa! Kan eidenlijk in mijn eigen topic schrijven.... 8) Heb net gezien dat Noah's 2 ondertandjes in aantocht zijn! Precies 8 maanden dus.