ik was 27, getrouwd. Errug gewenst. Papa was beretrots en nogsteeds en iedereen was heel blij voor ons!
Ik ben 24, 25 als de kleine komt. Papa is 31 en we zijn getrouwd. Kleine is heel erg gewenst. Papa wil iedereen wel vertellen dat hij papa word echt lief.
Ik was 26, wel gepland alleen niet verwacht ivm endometriose. bijna3 jr lang te horen gekregen dat het alleen zou lukken met behulp van de medische wereld. Eindresultaat: Pappa harstikke blij en SUPERtrots (enige wat hij kon zeggen: Tja superzaad he!) hihihihi
en nu ben ik natuurlijk wel in heel blijde verwachting, en de papa is superblij en die heeft geloof ik half de wereld verteld dat ie een kindje gaat krijgen supertrots dus,...
Misschien een vreemde reactie van mij hoor, maar bovenstaand bericht plaats jij op zaterdag en onderstaand bericht plaats je op zondag... Nog maar niet te spreken over hetgeen wat je na je post van zondag allemaal typt... Staat je familie er in 1 dag tijd nu opeens niet meer achter? Sorry, maar vind het een beetje een vreemd verhaal... zeker als ik je eigen reacties lees in de post van zondag, waarin je vertelt dat je bij niemand terecht kan, etc. etc.
vraag me eerlijk gezegd af hoe zijn ouders ertegen over staan? als ze jullie steunen,waarom nemen ze je dan niet gewoon in huis op een zolderkamer ofzo? pfff ik denk dat ik wel ff zou slikken als ik over 8 jaar een meisje aan de deur heb die een kind van mijn zoon krijgt.neemt niet weg dat ik haar en mijn kleinkind dan wel in huis zou nemen als de situatie er zo voor stond.
haha ja had hem al aangepast, ik zag de leeftijd bij een ander, die reageerde op 2 tegenstrijdige berichten whahah ik had ook kunnen zeggen: ruby ben je nog niet wakker, lees me berichtje ff goed
Ik was 15,en de papa 17 .. Allemaal reageerde ze geschokt,maar uiteindelijk allemaal goed gekomen! Over ong 9 weken hopen wij,de jonge ouders van toen, opnieuw papa en mama te worden van ons 2de kindje.. Groetjes,Alida
Ik was 20 en de papa was héééél blij en trots! Vooral toen hij hoorde dat hij een zoon krijgt En het was 100% gepland.. -x-x-x-
Ik was 24 bij de eerste. Het was gepland, gewenst en papa was dolgelukkig. Net als bij de tweede en nu weer bij de derde zwangerschap.
20 jaar (nu 21), harstikke gepland (wel de 1e poging raak) en pappa (24) was helemaal door het dolle, helemaal blij. Mijn familie en het grootste gedeelte van zijn familie reageerden erg enthousiast. Zijn vader en moeder echter een stuk minder. Nu hebben ze bij de zwangerschap van mijn schoonzus (vrouw van het tweelingbroertje van mijn man) ook zo gereageerd, dus echt zorgen maken kan ik me er niet om. Bij ons kwam wel vaak de opmerking dat we nog erg jong zijn, maar tegelijkertijd zeiden diezelfde personen ook dat het eigenlijk allemaal wel kon omdat we toch een mooi koophuis, leuke auto en allebei een goede baan hebben. Ik kan daar echt ZO! boos over worden. Alsof dat alles zegt. :-S
ik ben 24, 25 als de kleine er is en mijn man is 31. Het kindje was gepland. In het begin kon hij zich er nog weinig bij voorstellen, sinds de echo's is hij door het dolle heen! ik las ergens iemand 17 en gepland zwanger?.....wow!
Hey hey, Ik was 18 toen ik zwanger werd, ben er pas achter gekomen toen ik net een paar daagjes 19 was haha . Ik was zo erg geschrokken dat ik meteen begon te huilen, mijn vriend is er altijd al reuze blij mee geweest hij kon alleen maar lachen.. En hij is er nu nog steeds reuze blij mee hij kan niet wachten tot dat hij onze zoon in zijn handen heeft Groetjes Sinitta,
Mijn vriend en ik zijn nu allebei 28 en 29 als de kleine er is. Het was helemaal gepland, dus we waren allebei super-blij! Wel wennen, maar nu mijn buik groeit wordt het steeds echter en alleen maar nog leuker en spannender!