Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt...Vindt dat het nu al zo snel gaat, als ie dan ook nog tandjes krijgt!
Mijn zoontje is 10 maanden en heeft 6 tandjes. Onder 2, boven 2 + 2 hoektandjes. Nu staan er onder nog 2 tandjes op doorkomen en boven komt er een kiesje aan.
Bij ons dochtertje kwamen ze met 9 maanden en schoten vervolgens als paddenstoelen uit de grond. Mijn zoontje is nog tandloos, zal wel rond dezelfde tijd tanden krijgen, ik vind het wel prima, het schattigst vind ik als ze 2 ondertandjes hebben en verder niets, zo lekker baby-achtig.
Mijn dochter is bijna 1.5 jaar, heeft boven en onder 4 tanden en in totaal ook vier kiezen. Tot 10 maanden helemal niks en toen begon de ellende Ze heeft er veel last van als ze door komen zo zielig..
Thirza kreeg met 5 mnd de eerste twee tandjes. Met 6/7 maand volgden nrs 3-6, maandje later nr 7 geloof ik. Kiezen volgden in een periode van 2 mnd elkaar op, vanaf dat ze 11 mnd was en inmiddels heeft ze 8 tandjes en 4 kiezen, (allemaal door vanaf 13/13,5 mnd).
Ons mannetje liet met 5 maanden al een puntje van een hoektandje zien? Het begon er even op te lijken dat hij dracula was Met 5maanden en 2 weken was dat puntje ook echt voelbaar. Met 5 maand en 3 weken braken zijn voorste 2 tandjes door en ook het andere hoektandje stak de kop op. Ons mannetje is 6 maand en heeft 4 tandjes.
Charlotte is bijna 13 maanden, kreeg met 7 maanden 2 ondertandjes en sinds vorige maand, net voor haar eerste verjaardag, kreeg ze 2 boventandjes door en 1 snijtandje links ernaast. Sinds deze week zitten er kiesjes aan te komen, voel hier en daar een bobbel, ze huilt meer, heeft knalrode vurige wangen en slaapt erg slecht in.
Kylian begon met 4 maanden met zijn eerste tanden en toen hij 1 jaar en 2 maanden was was zijn gebit compleet (begon vroeg en ging met stoom en kokend water) Kinley is nu 6 maanden en haar kaken laten 4 bobbels zien ( 2 boven en 2 onder) maar voor de rest nog niets voelbaar. Groetjes Anita