volgens mij zeggen ze gemiddeld 6 maanden voor ze het eerste tandje krijgen emma is 8 maand en heeft 2 ondertandjes. Volgens mij komen er ook een paar door. ze kwijlt weer erg veel.
Mijn meissie is nu ruim 11 maanden. En had bij haar 4 1/2 maand 2 tandjes onder. De rest is nog steeds niet gekomen. Soms maak ik me wel zorgen omdat mijn schoonmoeder nooit geen melkgebit gehad heeft. Ze kreeg pas op haar 7 haar eerste tand. En het is nooit allemaal doorgekomen :S
mijn zoontje was vroeg. met 4 maand of zo eerst 2 tand en met zijn `1e verjaardag alles op 4 kiezen na volgens mij en moet er nu nog 3, 1 is door aan t komen, gelukkig weinig last van gehad
lars is net 10 maanden geworden en heeft 2 boventanden 2 ondertanden en 1 puntje bovenin naast de voortandjes. verder kwijlt hij bakken vol maar taal noch teken van het volgende puntje aan de andere kant. dus dat zal nog wel ff duren.
ruim 1 jaar en 4 tandjes. Heb al bijna 2 mnd het idee dat er weer wat doorkomt, maar lijkt steeds niet door te zetten.
18 maanden, en heeft alles behalve de laatste 4 kiezen. dus zodra we met haar van het drama af zijn, beginnen we met de volgende...
14 maanden en volgens mij staan de laatste 2 kiezen te popelen om tevoorschijn te komen, als ik kijk naar haar rode tandenwangetjes.. En dan is ze klaar.
Met 10 maanden kwamen er eerst 4 tanden boven en nu op zijn verjaardag zijn eerste tandje onder en de tweede onder komt er aan. De volgorde is dus niet volgens het boekje maar schijnt wel een vaker voor te komen.
nou, zei ik gisteravond nog dat mijn zoontje 7 tandjes heeft, vanochtend zag ik dat nummer 8 ook door is. het gaat me veel te snel, ze schieten als paddestoelen uit de grond... hij heeft nu zn 4 voortanden/snijtanden boven en onder
Mijn kleine meid is nu ruim 7,5 maand en heeft nog geen tandjes. Ik kan wel al 2 ondertandjes zien. Maar kan nog best even duren voordat ze door zijn. Zoonlief was 10 maanden toen zijn eerste tandje doorkwam en heeft nu alles op de laatste kiezen na.