Hoe oud is jou oppas?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik was nog niet eens 12 toen ik oppaste, ook op baby's (heb nog wel twee jongere broertjes en een zusje, dus kon goed met kinderen omgaan.
    Toen mijn zoontje geboren werd, was mijn zusje 14. Toen ik weer aan het werk moest had zij vakantie en heeft zij een aantal dagen opgepast, omdat ik nog geen plek had op het kinderdagverblijf. Dus voor de avonduren lijkt mij een 14 jarige niet zo'n probleem en je merkt zelf wel als je met haar praat of ze verantwoordelijk genoeg is.

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

ze komt vanmiddag langs dus ben benieuwd. Vooral ook hoe ze naar de kinderen is. In ons oude dorp hadden we een buurmeisje van 12 die al heel volwassen was voor haar leeftijd, enorm lief en voorzichtig met ons zoontje toen. Ik had haar zo laten oppassen maar goed we wonen daar niet meer.

ik ga gewoon op me gevoel af en kijk goed hoe ze is, en met de kids!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb ook opgepast toen ik 12 was tot me 15e en was echt heel erg leuk !

misschien als je wil dat ze een ehbo ofzo heeft. dat je kan vragen of ze bereid is die te volgen? maar daar naast wel een soort van iets ondertekenen dat ze wel een jaartje bij jullie blijft oppassen op redelijke tijden en dagen..???

is voorjullie ook dan weer een stukje veiliger gevoel als je weg gaat??

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    even een toevoeging nog op mijn bericht..

in groep 8 hebben wij een ehbo cursus al op school gehad... als ze 14 is dan moet ze die 2 jaar geleden ook gehad hebben misschien ?? kan je vragen denk ik.

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

Bedankt ik zal het eens vragen aan haar!

Deel Deze Pagina