Auto vriend is van 99 en 146d gelopen. Pas gekocht trouwens in december. Mooie km stand vinden wij dat en wij hebben echt geen geld om een auto te kopen van een paar jaar. Mijn auto is van 2002 en heeft pas 17d gelopen. Moet er wel bij zeggen, ik heb hem van mijn opa gekregen hij heeft deze nieuw gekocht en zeer weinig mee gereden dus die kan echt nog jaren mee. Zelf geef ik je vriend gelijk, zolang de auto nog loopt, en zeker als die pas 9 jaar is en zo weinig heeft gelopen kan je door sparen voor een nieuwe, hoe vaak hoor je niet van mensen dat ze opgelicht worden met een auto kopen.
We hebben net onze Subaru Impreza GTT uit 1998 verkocht. Deze had 225.xxx km. Nu heb ik een vw polo 6n met 192.xxx uit 1996, een Renault megane coupe 2.0 16v met 181.000km uit 1996 en een renault megane coupe 1.9 dci uit 2001 met 286.xxxkm De polo en megane dci zijn nu voor dagelijks, de andere is meer een verzamelobject haha! Zelf heb ik niks met veel nieuwere auto's en alle elektronica. En km standen maken mij niets uit. Vorig jaar nog 2 megane coupe benzines verkocht uot 1996 met 250.000km en 400.000+ km laatste rijd nog steeds, de andere is helaas 2 dagen later in de vangrail geparkeerd. Maar wij rijden dus bewust oudere auto's, welke km stand ze ook hebben
Voor mijn werk rijd ik vaak in Mercedes auto's diesel, waar soms al wel het dubbele opstaat . Wij hebben een Toyota Corolla uit 1997 met iets van 160000 op de teller en een Volkswagen Polo uit 2011 met iets van 10000 op de teller.
Renault Twingo uit 1999, 160.000 op de teller Prima auto, nooit problemen mee, gaat wel jaarlijks voor kleine of grote beurt, maar daar komen geen gekke dingen uit tnt. Hij is nog zo'n 1500 euro waard, op het moment dat de kosten hoger gaan worden dan de waarde komt er een andere.
Wij hebben een citroen c4 uit 2006 met 85.000 op de teller (= van opa en oma geweest, wij hebben er in een jaar 25.000 mee gereden) En een Toyota aygo uit 2007 die 110.000 gereden heeft.
Wij hebben een VW Passat uit 2006 diesel met 139 duizend op de teller. Hij word dealer onderhouden dus zal nog jaren mee kunnen!
Mijne is 7 jaar. 130.000 op de teller. Die van vriendlief is 3 jaar en geen idee wat er op de teller staat. Toen gloednoeuw gekocht.
Mijn auto is van 2002 nu 191 duizend op de teller Vriendlief auto is van 2001 en heeft 161 duizend op de teller Mijn auto loopt op benzine, vriendliefs auto op benzine en lpg
Wij hebben op het moment 2 auto's waar we in rijden (Opel Corsa uit 1997, Chevy Van uit 1986) en nog een Chevrolet Malibu uit 1978 die we aan het opknappen zijn.. Voorheen ook nog een Suzuki Swift uit 1986 gehad, daar kwamen op een gegeven moment teveel kosten aan. Helaas was het autootje dat niet meer waard, ik had er graag nog een paar jaartjes in willen blijven rijden.. Zolang de auto goed loopt en er bij de apk keuring geen schokkende dingen naar voren komen, is er mijns inziens niets mis met een "oude auto"..
Ohhhhhhhhhhhh een Ford Focus Die gaan zo 300.000 km mee probleemloos hoor. Wij rijden al bijna 8 jaar Ford Focus inmiddels. Zeer betrouwbaar en degelijk. Motorisch gaat hij het zeker voorlopig nog niet opgeven. Overigens is onze Ford Focus Wagon 5 jaar oud en 102.000 op de teller. Hiervoor een Ford Focus Wagon uit 2001 gehad, wat een fijne wagen was dat. Mankeerde echt nooit iets.
Renault Clio uit 2013, 5500km nog maar 3 maand oud. Wij hebben altijd nieuwe of bijna nieuwe auto's gereden. Maar met een oude hoeft toch ook niets mis te zijn! Gewoon regelmatig een beurtje geven zodat je veilig de weg op kan.
Ik heb er toevallig vorige maand een auto gekocht 8 jaar oud en iets meer als 100.000 op de teller. Das voor mij een flinke vooruitgang aangezien mijn vorige autootje 16 jaar oud was en 186.000 op de teller. Beide benzine. Dus ik ben van mening dat die van jullie nog jaren meekan hoor. Maar op een gegeven moment moet je wel het besluit maken, rijdt je m helemaal af of niet. Dan zou ik niet tot de 180.000 wachten bijv.