ik ben nu 25 mijn man bijna 33 en we zijn al 6 jaar getrouwd en hebben bewust twee kids een van 3,5 en een van 2 wk. was overal dus vroeg bij maar vind het heerlijk en mijn man ook. nu is ons verschil nu niet zo groot dat leek groter toe nwe net wat kregen ik was 15 hij 22 maar goed als het goed voelt en goed zit dat is toch het belangrijkste. zo heeft mijn zwager een relatie met een vrouw achter in de 40 hij is net 30. ze heeft al volwassen kids en is al oma van 4 kleinkinderen dit was voor ons al fam eerst wel ff wennen maar zijn nu echt wel wijs met haar. je moet iemand dan ook de kans geven. en dat kan door het leeftijdsverschil eerst wel ff moeilijk zin maar goed alles went.
Ik ben net 23 en mijn vriend is 25. We hebben gewust gekozen om zo jong ouders te worden.Het lijkt me heerlijk om straks nog van alles te kunnen doen als onze zoon groot en eventueel uit huis is!
Mijn vriend is nu 39 en ik word in januari 23. We hebben ondertussen al meer dan 7 jaar wat met elkaar. Hij heeft nooit eerder jonge vriendinnen gehad. Mijn vader heeft er zeker 6 jaar heel erg problemen mee gehad. Mn vader en ik waren vroeger 2 handen op 1 buik, maar dat is door onze relatie stuk gelopen. Hij wilde het niet accepteren. Net een paar maandjes voor ik zwanger werd wilde hij proberen het te gaan accepteren (zn vrouw is daar de aanleiding van). We doen nu weer normaler tegen elkaar en volgend weekend is de eerste ontmoeting (sinds 5 jaar) tussen mijn vader en vriend. Heel eng dus. Ben heel lang ook bang geweest voor mn vader en dat hij mn vriend wat aan zou doen, het is dus heel spannend! We vinden het belangrijk dat we ons best doen om het beter te laten gaan omdat er ook een kleintje komt. Mn moeder was er veel en veel makkelijker in en we zijn ondertussen zelfs 2 keer met elkaar op vakantie geweest. Mn moeder en stiefvader kunnen goed met mn vriend opschieten gelukkig! Mn schoonouders hadden er eerst wel moeite mee, maar dat ging best snel over eigenlijk. Nu heb ik een goede band met me en het gaat allemaal heel normaal en spontaan. Ben ik heel blij mee. Ze zijn ook heel blij met het kindje dat gaat komen. Verder krijgen we eigenlijk weinig reacties om ons heen, maar dat komt misschien ook omdat we geen uitgaanstypes zijn. We komen dus niet overal en nergens. En ik denk dat mensen het misschien sneller accepteren doordat mn vriend mij niet weg houdt van zijn familie enzo. Dat hoor je nog wel eens en dat is natuurlijk wel vreemd als dat zo is. In winkels krijgen we wel eens opmerkingen als: 'aardig dat je vader dat betaald'
Ik ben 25 en mijn man wordt over een week 30. We zijn ruim 7 jaar samen, wonen ruim 2 jaar samen en waren in augustus 2 jaar getrouwd.
Ik ben 24 en mijn man is 25! zijn 10 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd... al een dochter van bijna 2 en de 2e is op komst!
ik ben 22 (nog 3 weken) en mijn vriend is 43. Wij schelen dus 20,5 jaar. Ik ondervind er weinig last van eigenlijk. Het zit wel echt heel goed. Hij heeft wel al 3 dochters (18,17,15) en is al eens getrouwd geweest. Dat is soms wel vreemd, omdat voor mij alles nieuw is. Maar het is gewoon een wereldvent en we zijn dolgelukkig met elkaar, daar gaat het toch om?!
Tjee, lijkt me inderdaad wel vreemd voor je af en toe. Zeker omdat zn dochters je vriendinnen zouden kunnen zijn of je zussen!
Ik ben 25 en mijn man is 27. Wij zijn 5,5 jaar bijelkaar, wonen 4 jaar samen en net 2 maanden getrouwd.
Hallo sylvia, Ik ben zelf 19 jaar (bijna 20) En mijn vriend word over een paar weken 35 jaar . Wij hebben pas 4 maanden een relatie , het werd al snel geaccepteerd door onze omgeving . Iedereen vond hem leuk , iedereen vond mij leuk . Alles gaat goed . Mijn ouders waren wel even geschrokken maar nadat ze kennis hadden gemaakt met mijn vriend , voelde alles heel goed . En ik blijk nu ook nog zwanger te zijn van hem . Het was totaal niet gepland maar wel welkom . 14 weken en 1 dag inmiddels . Het gaat allemaal ontzettend snel maar we zijn dolgelukkig . Iedereen staat achter ons , ik heb nog van niemand negatieve reacties gehad . Leeftijd is niet belangrijk , geloof mij , als je maar gelukkig bent . Ik heb tientallen lieve kaartjes binnen gekregen van familie en vrienden . Ik was namelijk ook HEEL bang voor de reacties van andere mensen ... Laat de mensen maar praten ! Ze hebben blijkbaar niets beters te doen ofzo . Als jullie maar weten wat jullie aan elkaar hebben .. Ik vind het belachelijk dat mensen daar zo moeilijk over doen , wat maakt het leeftijdsverschil toch uit ? Je houd van hem , je bent zwanger van hem en wil met hem verder , dat is toch het enige wat telt ?
tussen ons zit niet zo'n groot leeftijdsverschil 4 jaar, maar we waren 6 weken bij elkaar toen ik (gepland) zwanger raakte.... ook die reacties waren niet voor de poes... maar goed laat ze maar kletsen..... ik zeg altijd... garantie heb je niet! mijn ouders zijn na 25 jaar gescheiden.... mijn oom en tante verschillen 20 jaar van elkaar en nog steeds gelukkig doe fijn wat je hart je ingeeft!!
Laat iedereen lekker praten. Groot of klein leeftijdsverschil....wat maakt het uit, als het maar klikt en als je maar samen op 1 lijn zit. Zelf ben ik 24 en mijn man 28.
Hier ook 4 jaar verschil. Ik ben 22 en mijn man is 26 jaar. We zijn nu 2 jaar getrouwd. Mijn schoonzusje is 27 en heeft een vriend van bijna 50 Persoonlijk vind ik dat iets té, maar goed...het is mijn leven niet toch??
ik ben 27 en mijn man is 36 jaar onze oudste is bijna 7 (over 10 dagen) ik vind leeftijd maar getallen hoor niks van aantrekken als het klikt met elkaar wat maakt het dan nog uit