Ik word dit jr 24 en mijn vriend 36. Verschil van 12 jaar dus. Maar we merken er niks van. Gaat super goed dusss why not?! Het is maar een getal. Toevallig zijn we vandaag 4jaar samen (L) Voor de rest krijg ik ook niet echt rare reacties. In mijn fam zit er zelfs grotere leeftijdsverschillen.. Tuurlijk zijn er wel wat mensen die er raar van op kijken. Kan mij niet schelen als wij maar gelukkig zijn & ik vind dat jongens van mijn leeftijd zijn meestal nog kids. Dus geef mij maar een oudere man lol
Ik ben 20 en wordt volgende maand 21 en mijn vriend is 25 en wordt in september alweer 26.. We zijn in juni 3 jaar bijmekaar..
Ik ben 19 en mijn mannetje 25,, in het begin vonden vooral zijn vrienden het een groot verschil,, maar vooral nu we een huisje samen gekocht hebben,, en iedereen ziet dat het ECHT serieus is zegt niemand er meer wat over,, hopelijk mogen wij ook snel papa en mama worden
Hoi Ik ben nu 22 en mijn man is 25 maar we zijn binnenkort allebei jarig en dan worden we dus 23 en 26. Groetjes
Ik ben net 19 jaar en me vriend word in Juli 24. Ik geef niet zo om het leeftijdsverschil. Het belangrijkste is dat je van elkaar houdt en met respect behandeld
ben zelf 21, wordt eind mei 22, en mijn man wordt in november 29.. 1 april zijn we 3 jaar samen hihi!
Ik ben net 29 geworden en mijn man is bijna 37. Wij zijn 11 jaar bij elkaar waarvan 4.5 jaar getrouwd
ik ben 21 en mijn man is 27, pff als ik het zo opschrijf lijkt het best een groot verschil.. op leeftijd haalt die me in, nu gedrag nog