Leeftijd zegt helemaal niks hoor! bij ons scheelt het maar 6 jaar.. ik ben 21, en hij 27. ondertussen zijn we alweer 5,5 jaar samen maar mensen schatten hem een stuk jonger, en mij altijd ouder en in gedrag.. tsjah... mannen blijven toch altijd wel een beetje kind he...
Ik ben 21 (over 2 maandjes 22) en mijn vrouw (ja vrouw) is 36, dus iets meer dan 14 jaar... Merk er ook weinig van hoor meiden.. Mijn schoonouders deden er ook niet vreemd over, heel mn schoonfamilie trouwens niet, maar tussen mijn vrouw en haar zus zit 7jr leeftijdsverschil en tussen mijn vrouw en haar broertje zit 11jaar leeftijdsverschil dus die is net 25 geworden en hij heeft een vriendin die ook 22 is (net geworden). Dus ook tussen de kinderen zit daar een groot leeftijdsverschil.. ook niet te merken.. Mijn ouders gingen helemaal flippen, was niet normaal enz. vinden ze nog steeds niet. Heb er ook weinig tot geen contact mee. Heb 1 broertje en die wordt bijna 18, dus misschien was het voor hen meer shocking ofzo Achja.. zolang wij er maar niets van merken denk ik dan maar.. We zijn 3,5 jr samen, waarvan een half jaar getrouwd Groetjes Mo
Ik ben 23 en mijn man 26. We zijn nu zo'n 4 jaar samen en in december getrouwd. Dat was de goedkoopste manier om het gezag te regelen.
@ Henkie: Hier precies het zelfde! Mensen vragen er weleens naar en dan herinner ik me ineens dat het niet zo gewoon is om er 14 jaar tussen te hebben zitten
Mijn vriend is 29 eind dit jaar 30 en ik zelf word over 9 daagjes 22. Ach wat zegt de leeftijd tegenwoordig nog..
Hoii! ik ben word volgende maand 23 en mijn vriend volgendemaand 25 ik vind dat als je van elkaar houd.. leeftijd niks uit maakt!! als je maar gelukkig bent.. en k denk dat jullie dat wel zijn.. en ook lekker zwanger.. fijn!! geniet er lekker van