Ik ben 32 en mijn man 45. Karater vind ik belangrijker dan leeftijd, als je het samen goed kunt vinden wat maakt de leeftijd dan uit. groetjes, Claudia
Ik ben 22 en mijn man is 25, we zijn ruim 9 jaar bij elkaar waarvan 2 jaar getrouwd. ( en 3,5 jaar samenwonend)
Ik ben 25 jaar en mijn man is 32 jaar. Als je het met elkaar goed kan vinden, als je van elkaar houdt, elkaar respecteert en liefhebt dan is de leeftijd niet belangrijk.
hallo ik vind het ook normaal hoor leeftijd maakt toch niet uit het gaat er om als je van elkaar houdt je moet je nix van aantrekken van andere mensen wat ze vinden en denken ik ben ook 20 en mijn vriend is 32 ik word over ongeveer 3 weken 21 en ben nu 23 weken en 1 dag zwanger ging wel perongeluk maar we houden het zeker en zijn dol gelukkig dus leeftijd verschil maakt in prenciepe niet uit
je bent zo jong/oud als dat je je voelt toch leeftijd moet niks uit hoeven maken soms is het zelfs zo dat de vrouw kwa volwassenheid/gedrag vaak verder is dan de man dus dan haalt dat het ouder zijn van de man toch ook weer een beetje in de vader van mijn dochter sammy is 7 jaar ouder (inmiddels wel een ex maar niks met leeftijd van doen hoor) en mijn man is oeh shit moet ik toch effe denken is da wa ja 4 jaar ouder dan in hij word dit jaar 34 en ik 30 dus maar daar merken we beide niks van hoor
idd ik merk verder ook nix van onze leeftijd ik vind het zo als je gelukkig met elkaar bent gaat het toch goed is er toch geen probleem ik heb dan geen moeite gehad met mensen die er over zuurde dus dat was voor mij wel fijn maar ja als deden de mensen dat dan liet ik ze lings liggen hahah
het probleem is dus vaak dat mensen vaak een oordeel hebben helaas gaan door die vooroordelen (doordatz e uitgesproken worden) relaties stuk terwijl je je dus in feite niets van andere aan zou moeten trekken ook ik heb vaak gehoord je zoekt een vader figuur (is niet zo want heb een goeie pa of nie sis) het leeftijdsverschil is pas een probleem als je allebei in een andere fase van het leven staat bijvoorbeeld jij wil graag uitgaan terwijl hij dat al lang en breed heeft gehad en liever thuis op de bank tv wil kijken met een blikkie bier ofzo dan komen er vaak problemen van
ja we hebben allebij een super top vader ... en ja idd wat je zegt met dat uitgaan kel heeft die tijd ook gehad en wil liever gewoon soms een kroegje in als er wat te doen is zo als de Holy cow in schijndel of we gaan festivals bezoeken maar verder houdt die niet van uitgaan net als ik ben nooit echt uitgeweest ben niet zo'n grote feestbeest dus dat probleem heb ik gelukkig niet met hem wel dat ik fitter ben dan kel maar dat is niet erg soms komt zijn ADHD ook te voorschijn hahaha wel gezellig
Zo oud waren wij toen ik beviel van onze eerste. Nu zwanger van de tweede, ik ben 26 en mijn man 33. Maar ik had hem echt niet laten lopen als hij 40 zou zijn! Daar is ie te leuk voor
Ik ben 21 jaar en me vriend is 30 jaar. Wij hebben nooit comentaar gehad op ons leeftijdsverschil. Wel het feit dat het allemaal erg snel is gegaan. We zijn sinds December 2007 samen. Wonen sinds November 2008 samen En in December 2008 zijn we zwanger geworden ! Dus alles binnen een jaar. Maar de belangrijke mensen om ons heen staan achter ons en steunen ons De rest kan me gestolen worden.
hey, ik ben 22 en mijn man ook, we zijn bijna een jaar getrouwd en ruim 2,5 jaar samen Over twee maanden gaan we voor ons eerste kindje! Groetjes, jo
hoi dames, ik ben 24 en mijn vriend is 41, we verschillen dus 17jaar. Wat een ander daar van denk van leeftijdverschillen, dat is dan hun zorg maar! zolang je samen gelukkig bent is dat toch ok? Wij zijn heel gelukkig en binnen 5 weken verwachten we ons 1ste kindje en kijken er enorm naar uit ... Bij ons in de familie had niemand er problemen mee met het leeftijdsverschil,aangezien er bij ons in de familie wel meer koppels zijn die verschillen in leeftijd! groetjes
Ach, mensen hebben toch altijd wat te zeuren hoor. Wij zijn al ruim 5 jaar samen, maar ze hebben op ons net zo hard commentaar... Dus laat ze maar lekker stikken!
Jaa doen we ook zeker. Maar soms word ik er wel heel moedeloos van Heb echt van die dagen er tussen zitten, dat ik mezelf continu loopt te verdedigen. Mensen maken je gewoon echt uit voor sl#t, gewoon om het feit dat het zo snel is gegaan Mensen hebben toch altijd wel iets te zeuren Maar oh oh oh wat is het soms moeilijk.