bij ons is het ook andersom ik 28, me man 23 ..... waarvan 7 jaar samen en 6 jr samenwonen em 1/2 jr getrouwd
Hier ook 13 leeftijdsverschil Ik ben 21 en mijn man is 33. Alleen hij ziet er niet uit als 33, de meeste mensen schatten hem op 25
Ik ben 23 en mijn man 28. Alweer 7 jaar bij elkaar, waarvan 3,5 jaar getrouwd. We hebben een dochter van 1 jaar.
Ik ben 23 en mijn man is 37 (14 jaar verschil dus) We zijn in december 4 jaar bij elkaar September 3 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 2,5 jaar oud. Na 1 maand woonden we samen en binnen een half jaar was ik zwanger en na 9 maanden relatie ziojn we getrouwd. Sommige mensen kijken daar raar van op maar het voelt zo goed. De meeste in mijn omgeveing zeiden toen we ze het vertelde dat we zwanger waren dat ze dat al wel verwacht hadden. Bij mijn man is het ook zo dat je niet echt ziet dat hij 37 is,hij lijkt eerder rond de 28/29/30 Ik weet zeker dat mensen het ook wel verwachten dat we bezig zijn met een 2de (wat ook zo is,gestopt met de pil op 31-12-2008)
ik ben nu 22 was 20 toen ik zwanger raakte mijn man is 24 hiervoor heb ik een relatie gehad met iemand van 7 jaar ouder. was nooit een probleem
Ik net 23 en mijn vriend bijna 29 jaar!!!! Alweer 9 jaar samen en onze dochter is nu 4 en halve maand!!!!