Ik ben 26 en mijn vriend is 22.. Ik was 25 toen mijn mannetje geboren werd en me vriend was toen 21..
Ik ben 19 en mijn vriend is 28 Ik krijg eigenlijk nooit nare reacties, Als je van elkaar houd moet leeftijd toch niets uitmaken? Tenzij een meisje 12 is en met een vent van 34 aanpapt bijvoorbeeld
Ik ben 20 jaar en zwanger van de eerste en mn vriend is 24, ik had het hier nog niet eens gezien, was wel op zoek naar leeftijdsgenoten, een beetje
Ik ben net 22 en op m'n 21e (nog net) bevallen van onze eerste, en mijn man is 23. Ik vind het wel fijn dat we een beetje in dezelfde levensfase zitten (net afgestudeerd enzo). Ik kende trouwens wel een meisje van 14 met een man van 31. Sorry, maar dat gaat me dan wel weer een beetje ver.
ik ben in april 21 geworden en beval de komende weken van mijn eerste kindje,mijn vriend is 33 geworden dit jaar! Ik voel me ouder, hij jonger, en zo hebben we de ideale combi..
Ik ben 22 en wordt 23 een maandje ongeveer na de bevalling van de eerste. Mijn man is 25, is wel jarig geweest als onze eerste eraan komt, dus dan 26. Ik vind het eigenljik heel erg leuk om jonge moeder te worden! Als mijn kindje dus 18 is, ben ik nog maar 40! Lijkt mij erg leuk. Hoe jonger, hoe meer veerkracht toch? Wat nou zwaar!
Ohja, en als ons kindje geboren wordt zijn we net in totaal 3 jaar bij elkaar waarvan 1,5 jaar getrouwd. Als je weet dat het goed zit, is het toch gewoon prima! Laat 'men' maar kletsen vind ik
Ik ben 27 jaar geworden 5 oktober en werd op tijd mama toen ik nog 26 jaar was hihi ( 21 Aug 2009) Mijn vriend is 21, jonger dan mij dus omgekeer dan de meesten hier . Hij was 19 toen ik met hem ging en toen kreeg ik wel reacties (positieve zowel negatieve) of ie niet te onvolwasssen was, of ik me niet oud voelde bij hem..ik had al wat meer meegemaakt en klaar voor serieuze relatie, was hij dit ook wel etc etc. Toen we zeiden dat we erg graag een beeb wilden hoorden we wel is: is dat wel zo verstandig? Jullie kennen elkaar net en hij is pas 20??!! Nou hij werd Mei dit jaar 21 en in Aug papa en hij doet t geweldig voor een jonge papa en ik voel me super dat ik als 27 jarige een jonge vent aan de haak heb geslagen hihi Leeftijd doet er niet toe, als je maar gelukkig bent met elkaar en t leuk hebt samen! Hij is vaak genoeg volwassener dan ik dus leeftijd zegt ook niet altijd alles vind ik... En wat ben ik jaloers zeg op alle mama's en papa's hier die zo lekker jong ouders zijn geworden, ik wilde dit ook altijd al, maar t loopt in werkelijkheid anders. Ben al blij dat ik mama ben geworden
Hey, Ik ben 24 en mijn vriend is 42, we hebben samen een dochtertje van 3 maanden en mijn vriend heeft al 2 kids van 13 en 11 jaar. In het begin was dit moeilijk maar nu 3 jaar later is het supergezellig. Leeftijd is een getal, wij hebben er nooit moeite mee gehad, we houden van elkaar en daar gaat het om. De omgeving had er wel moeite mee, nu na 3 jaar is het gewoon. En we zijn happy, dat is belangrijk!
Ik ben 20 en mijn vriend 19 bijna 20 We hebben een dochtertje van bijna 6 maanden en willen eigenlijk een tweede kindje. Mijn vriend is wel een stuk jonger dan de meeste van jullie mannen Hij heeft wel al een dochtertje van 3 maar dat meisje is perongeluk zwanger geworden toen hij 15 was. We zijn bijna 2.5 jaar samen en al bijna 2 jaar verloofd zelfs.