Army Wifes...

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door TessNL, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Het is a bijna zo ver.. 25 januari moet pappa lief zich melden op de kazerne aan de andere kant van het land:(

Ik zie er zo erg tegen op..
    Niet meer heerlijk iedere dag voor hem koken,
    Niet meer elke dag tegenelkaar aan hangen en het hebben over de grootste onzin..
    Niet meer elke dag lache om de stomste dingen en elkaars schoenen aan de kant gooien omdat ze in de weg staan..
    Maar vooral de avonden.. hoe kan ik gaan slapen als ik niet in jouw armen kan liggen?

Gaat Féline wel begrijpen waar pappa is?
    Zal ze hem net zo erg als ik gaan missen
    Zal ze het missen om hem in het weekend vroeg wakker maken om te kroelen.. het samen stoeien & natuurlijk het auto rijden...

Nog maar even goed genieten van de 3 weken samen..
    Tijd gaat sneller als dat we willen:(

Schatje ik ga je zo erg missen!

2. Revit

Revit Niet meer actief

Mijn beste vriend zit in Afghanistan.
    Het is dan niet mijn vriend, maar het gemis is er niet minder om! Verschrikkelijk..
    Ik deed alles met hem samen, grootste steun en toeverlaat.
    Ik weet deels hoe je je voelt..

Sterkte!

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Mijn vriend is ook al 2 keer naar Afghanistan geweest, vond het ook ver-schrikkelijk!
    toen hadden we ons zoontje ook al niet, hij is nu 2 maand dus snapt er nog niks van maar toch.
    Elke dag de angst of er iets gebeurd.. Bleeh.
    Hij moet volgende week 3 weken op oefening, en dit jaar waarschijnlijk ook weer die kant op, en ik kan er ook alweer tegenop zien! :(

Heel veel sterkte.

4. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wat rot voor je. Blijft lastig zulke situaties.
    Ons kleintje komt bijna en begin augustus moet mijn vriend voor 4 maanden weg naar curacao, gaat ook nog moeilijk worden denk ik..

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hey meid, gaat je man nu naar Afghanistan...of gaat hij naar een kazerne aan de andere kant van het land?

Mijn man is alleen de weekenden thuis, omdat zijn kazerne op zo'n 200km van ons huis zit.
    Onze dochter ziet haar papa dus alleen in het weekend.
    Maar ze weet dan heel erg goed dat hij papa is.
    Laatst was hij een keer op tijd thuis, Valerie en ik waren aan het eten. Valerie zat gewoon te trillen van opwinding in de kinderstoel.
    Ze was zo blij dat ze papa zag.
    Het weekend is ook echt voor ons gezin samen...we spreken dan niet zonder elkaar af met vrienden. En mijn man doet dus ook niet aan een of andere weekend sport.

Als je man wel naar Afghanistan gaat....zet een duidelijke foto neer in de woonkamer. Eventueel waar je dochter hem kan pakken.
    Regelmatig even met haar gaan zitten met de foto.
    Probeer ook regelmatig met hem te skypen...zodat ze papa live kan zien, en papa haar ook.

Deel Deze Pagina