Heey, ik heb een vraagje, mn dochtertje glimlacht sinds kort afentoe, zo schattig! maar vanaf wanneer gaan ze echt lachen? Met geluid of schateren? kan niet wachten
Demi begint nu met schateren....echt geweldig leuk! Demi is nu bijna 5 maanden. Maar nu als ik d;r kietel dan komt er echt geluid...zo cute!
Iris glimlacht nu alleen nog en soms met schoudertjes erbij en dicht geknepen oogjes, geluid nog niet echt.
Mijn zoontje lacht al een week of 3 met geluid. Niet dat hij schatert, maar wel met geluid. En hij duikt dan ook helemaal in elkaar, net of hij verlegen is zeg maar. Heel schattig!
isa lachte met 3 maanden, maar het was dan een glimlachje. na een paar maanden ging hij schaterlachen
zonder geluid met 4 weken en met geluid sinds een week of 3 nu denk ik. hij vindt het ook een ontzettend leuk spelletje om na elkaar geluidjes te maken. hij begint en ik doe hem na, als ik niet reageer, maakt hij z'n geluidje wel wat harder reageer ik wel, begint hij breeduit te lachen, met geluid nu dus
Zonder geluid met een week of 5. Ik vind het zo lief als ze er geluidjes bij maken, maar daar is hij nog te klein voor denk ik.
Onze meid lachte met ongeveer 4 weken. Sinds een paar dagen maakt ze er ook geluid bij, als ze heel veel lol heeft. Nog niet echt schaterlachen , maar het begin is er!
Mijn zoontje is 3,5 week en vanmiddag had ik voor het eerst het idee dat ie echt beuwst naar mij en z'n broertje lachte. We deden ook wel heel erg ons best om hem aan het lachen te krijgen, haha. M'n oudste lachte pas met 8 weken en schaterde met ongeveer 3,5 maand. Toen kon hij ook echt de slappe lach hebben, hoor, geweldig om te horen/zien.