Mijn man ongeveer hetzelfde maar dan 48 . Tja ik kon er ook weinig van maken moet ik zeggen. En over ts afkraken, ze doet het toch echt zichzelf aan... wat een aandachttrekkerij!
Mijn God. Laat haar. Al die reacties. Pff? Zucht? Etc? Dan was het beter dat niemand had gereageerd en deze topic nul reacties had gehad. Op die manier was de boodschap ook wel duidelijk geweest dat het een oninteressante topic is.
Dat is het verschil. Arrogant is wat anders dan dit echt. Je bent in de bloei van je leven. Neem nu aan van de meeste dat schoonheid meer is dan alleen make up. Zo zonde.
Gisteren vroeg ik het ook al Maar ga je wel eens naar FR? Zoja wel vak zit je? Je komt me bekend voor..
Heel eerlijk. Maar ik word ondertussen een beetje moe van je. Eerst heel viva onderspammen met je foto's. Dan hier komen en zeggen dat je anders gaat doen als op viva. Vervolgens hier alles onderspammen. Wat wil je bereiken met de antwoorden? Ik geloof dat heel zp nu wel weet hoe je eruit ziet. Daarbij ben je vast een ontzettend lieve meid en goede moeder. Maar zoals je er bij loopt zullen veel mensen (en ook ik) anders denken. Hoe je je kleed en je makeup doet ziet er ontzettend trashy en goedkoop uit. Of mensen nou willen of niet, ze hebben wel hun oordeel klaar. Je zult je er waarschijnlijk wel niets van aantrekken maar ook ik denk dat je veel mooier bent met een stuk minder Makeup. En dat zoveel makeup noueenmaal 'is wie je bent' is natuurlijk onzin, het is een dik masker waarmee je je onzekerheden probeert te verbergen. En dat is nergens voor nodig want je bent een mooie meid. Dus misschien moet je proberen aan je onzekerheden te werken, en dat is lastig, maar wel de moeite waard. Ik schat je trouwens aan de hand van je foto 35/40. Aan de hand van je schrijfstijl een jaar of 14. Zo en nu ben ik er klaar mee.
Op verschillende fora open je dus topics over je uiterlijk. Vind je het echt zo belangrijk dat je overal maar mensen vraagt om over je te oordelen? Dat is niet gezond hoor. En persoonlijk niet zo'n goed voorbeeld ook. Op je uiterlijk afgaande lijk je rond de 35. Op hoe je overkomt in wat je schrijft iets van 16.
Volgens mij zit er onder die hele laag make-up een hele mooie vrouw die helemaal niet zoveel make-up nodig heeft. Ik zeg foto zonder make-up!
Huh?? Ik heb toch nooit de naam van Imensa genoemd?? Niet zo zitten te stoken.. TS had gister toch ook zo'n topic geopend waar reacties op kwamen van heb ik jou daar?? Ik heb het helemaal niet over Imensa.
Meid wat doe je jezelf aan? Iedere keer plaats je een foto van jezelf je krijgt alleen maar negatieve reacties. Dat is denk ik niet wat je wilt horen. Als jij jezelf mooi vind, dat is wat telt.