Ik zeg ook niet dat jij dat zei, maar toen werd het een rel. En nu mag het blijkbaar wel.. Dat vind ik bijzonder TS geen idee ik dacht van feyenoord
Nou, ik heb een aantal reacties van je gelezen de laatste dagen en je komt best aardig over hoor. Ook in dit topic zie ik dat terug. Je wordt behoorlijk afgezeken en je reageert niet eens stekelig terug of zo. Petje af hoor, volgens mij ben jij een hele lieve meid!
Daar stond ik ook al van te kijken. Je blijft echt rustig en netjes onder al die reacties...petje af...
Hoe lang "verschijn" / doe je je make up al zo? Het is echt zo zonde van je huid. Het verouderd snel op deze manier, dat zal je zelf s ochtends ook wel zien.
Tja, wat had je anders verwacht? Kan me nog een ander topic herinneren. Maar goed, als je dit op meerdere fora doet zul je er stiekem wel van smullen.
Nee, ik zei dat je je niveau aanpast aan je gesprekspartner. Niet dat ik ga praten als een puber. Begrijpelijke taal, soms zelfs Jip en Janneke taal, afhankelijk van het niveau. Ik zie niets mis met de woordkeuze in dit topic, in tegenstelling tot de woorden die gisteren rondvlogen, maar over dat topic gaat het nu niet.
Oke dames genoeg gehoord. Weetje wat deze reacties zijn mestal uit jaloezie is wel is gezegd tegen mij. Soms kijken andere mannen van andere vrouwen en lok ik het dan ook zelf uit. Ik moet morgen vroeg op en zoontjelief word wakker.morgen heerlijk met me moede shoppen. Ik erger me nergens aan TOPIC KAN ELK MOMENT DICHTGAAN.MODJE MELDEN