Jaloers ben ik vooral op natuurlijke vrouwen met subtiele make up en een mooie huid. Dat is wat mooi is. Maar meid trek het je eigen niet aan. Als jij dit mooi vindt dan moet je dat vooral zo laten. En geniet morgen van je dag samen met je moeder.
Oh help wat kunnen jonge meiden zich toetakelen zeg! En dan zo om aandacht verlegen zitten. Sneu. Nee ik ben zeker niet jaloers. Hoe kom je erbij?
Oh bah wat een vuile reactie Mommy, zou daar ook niet trots op zijn dat je zulke aandacht krijgt. En denk dat het in dit geval geen jaloerzie is hoor, die blikken, maar pure verbazing.
Misschien moet je eens met iemand praten over je zelfwaardering.. Word volwassen! ik zou me kapot schamen als mijn moeder er zo bij zou lopen. Of als ik zo mijn dochter van school op moest halen.
Ik niet, ik vind een boel dingen die in dit topic gezegd worden ronduit gemeen en ontzettend puberaal :x
Heb mijn reactie weg gehaald. Wil je voor mij het zelfde doen ik ga te ver en wil mij verder van dit topic houden.
Meen je dicht echt serieus? Zo ja, vind ik dat echt zielig voor je... Geen idee wie je dat aangepraat heeft, maar zoals je hier ook al leest, zullen de meeste er vol afschuw naar kijken. Het is natuurlijk maar net wat je zelf wilt zien...
Wat een zielige reacties hier.. Respect voor ts dat ze zich niet tot het niveau van de meesten hier verlaagd!
Ja ik ben echt zwaaaaaar jaloers... Ik zou graag zo door het leven gaan.. Nu niet zielig doen he.. je lokt dit allemaal zelf uit.. Komop zeg.. Morgen weer een topic? ' Hoe zit mijn haar vandaaaaaggggg????'
Het is me weer duidelijk hoe gemeen vrouwen onder mekaar zijn... Om te zeggen dat je met afschuw naar ts kijkt,bah wat gemeen zeg...