Jaa en raad eens, daar wordt niet over TS gesproken op dit moment.. Het zijn andere mensen die het nu zijn
Ik ben niet de eerste die jullie zo afsnauwen. Ik zit langer hier dan jullie denken al vanaf me 16de zelfs toen zeikt iedereen elkaar af.heb modje bericht gestuurd. Zal wel gesloten worden
En over gemene opmerkingen gesproken: Dit vind ik geloof ik wel de meest gemene opmerking die ik ooit gelezen heb op ZP :x Hoe oud ben jij Cooks? je hebt nl het niveau van een 14 jarige.
Daar loopt op dit moment een topic over vrouwen met een enorme dikke vette reet die hier niks durven te zeggen omdat ze te lelijk zijn...
Oh my!!! Er is hier weleens een topic geweest over pesten... Jullie doe aardig jullie best! Wat een trieste reacties zitten ergussen zeg! Wat zitten er hier een vreselijke pesters tussen. Ik heb plaatsv ervangende schaamte. Je hoeft niet te reageren hoor...
Helemaal mee eens: TS veel plezier met winkelen met je moeder morgen, trek je er maar niets van aan. Sommige mensen geeft het nu eenmaal een goed gevoel om anderen vreselijk af te zeiken. daar voelen ze zichzelf nu eenmaal beter bij. Heel zielig.
Conclusie: Gemiddeld komen we uit op een jaar op 35. .... En nu? Je geeft zelf al aan dat je er verder niets mee gaat doen... vraag is dus waarom wil je het kwijt? Sorry maar ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat je op zoek bent naar aandacht...
ik vind het wel mee vallen hoor hier. Het ligt er ook aan hoe je jezelf opstelt en wat voor topics je opent.
Sorry misschien komt het hard over maar zou niet weten hoe ik het netjes zou kunnen verwoorden, want dat is wel hoe het gaat. Wij kijken niet om met de gedachte " wauw!!"
Wat me trouwens wel opvalt is dat je BH niet meer zichtbaar is op foto's. Op Girlscene zag ik dat wel altijd en ik moet zeggen (ondanks dat je kleding e.d. niet mijn stijl is) dat dat wel een stap in de goede richting is. En dat bedoel ik niet spottend trouwens. Vind het echt een stuk beter zo.