hoe oud schatten jullie mij

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ikzelf ben 22 word altijd jonger geschat;) erg fijn bij de kassa als je je id niet mee heb hihi.

En ts ik denk jaartje of 26:)

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Agh, kom nou toch op Nikki. Zou jij zelf advies op deze beledigende, neerbuigende manier aannemen?

Als wie dan ook TS echt zou willen helpen kan dat ook op een andere manier toch? Wat onnodig en onaardig.

3. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongelooflijk wat een kleuterklas. Echt waar, plaatsvervangende schaamte voor heel veel 'volwassen' vrouwen die in deze topic hebben gereageerd. Echt, als jullie het gedrag van TS al raar vinden zou ik maar heel snel in de spiegel kijken. Ga je heel diep schamen hoor.

Wat kan het jou schelen hoeveel make up ze draagt en hoeveel foto's ze plaatst? Je wordt niet gedwongen om er naar te kijken of op de topic te klikken..

Werkelijk ongelooflijk.. Volwassenen onder elkaar.. Zucht

4. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik mis de like knop!

5. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik mis ook de like knop.

En vind persoonlijk dat ts er op een hele volwassene en respectvolle manier antwoord geef. Vind t sneu met zn allen iemand proberen na benede te halen....

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zeg gewoon hoe ik het zie (en hoe het ook waarschijnlijk is) en heb dus ook oprecht met haar te doen. Beledigend en neerbuigend is het dus zeker niet bedoeld, hopelijk meer een 'wake-up call'. Ik zou het tegen mijn beste vriendin of zusje precies zo zeggen, zachte heelmeesters en zo....;) Wat TS verder met iedereens adviezen en commentaar doet moet ze natuurlijk zelf weten, maar zo fijn lijkt het mij niet om op verschillende fora elke keer weer om hetzelfde afgeslacht te worden. Er zou inmiddels misschien wel een lichtje moeten gaan branden bij haar dat ze misschien toch niet helemaal 'gezond' bezig is.......:(

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Alhoewel, nu ik het nog eens een keer terug lees heb ik het misschien tóch iets te hard verwoord en had ik beter bepaalde woorden kunnen weglaten. :) Excuses naar TS daarvoor, ik bedoel het nl. echt goed met haar, vind het sneu.

De kern van mijn reactie blijft hetzelfde: volgens mij is ze echt een lieve meid maar héél onzeker en zit ze slecht in haar vel. Dus ik zou haar adviseren om eens met een deskundige hierover te praten zodat ze niet meer de behoefte voelt om op zo'n negatieve manier aandacht te vragen op allerlei verschillende fora.

8. Prinsessa

Fijn dat je het beste met haar voor hebt maar in alle redelijkheid; termen als een 'afgeleefde oude kop' vind ik nu niet bepaald vriendelijk en als ze al op hulp zit te wachten zou ik persoonlijk daar al stoppen met lezen. Dat zij een emotioneel onstabiele moeder is vind ik ook erg ver gaan, ik ken TS niet en dat soort constateringen en diagnoses laat ik inderdaad over aan een goede psycholoog.

Als TS echt zo onzeker is als jij denkt dat ze is vraag ik me af of het helpt om haar zo hard aan te pakken. En je zegt het zelf al, ze wordt blijkbaar afgeslacht en om wat precies? Omdat ze (volgens jou en andere) onzeker is en aandacht zoekt door foto's te plaatsen? Als bovenstaande klopt heb je inderdaad hulp nodig en geen stortregen aan beledigingen. Pff.. vraag me toch echt af wie er hier issues heeft (en dan heb ik het niet over jou, Nikki).

Soms kan je nog zoveel dingen denken of vinden maar niet alles hoeft maar gezegd te worden en het is vooral de toon die de muziek maakt, zo kijk ik er in ieder geval naar.

Zo, en nu ik klaar ben met werken ga ik lekker slapen :) Succes TS!

9. Prinsessa

Oh, onze reacties kruisten elkaar zie ik :)

Het siert je dat je je excuses maakt en onderstaande zou zomaar kunnen kloppen.

10. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Op basis van de geplaatste foto schat ik zo tussen de 30 en 34, maar ik denk wel dat je er ouder uit ziet door de make-up.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk ook dat er sprake is van grote onzekerheid. Je zegt dat mannen van andere vrouwens soms naar je kijken, maar wil je op die wijze bekend staan en door het leven gaan? Je ziet er uit als een 'makkelijke' meid en dat wil je toch niet zijn? Je oogt nu erg goedkoop. Je kunt er ook fantastisch mooi (en als je wilt ook sexy )uit zien zonder in deze 'rol' te zitten.

12. Evientje

Evientje Niet meer actief

Volgens mij wordt je een beetje paranoia, als je zo ontzettend goed weet wat en wie er in die fb groep zit, dan weet je ook dat diegene die hier de hardste opmerkingen maken niet daar zitten! En for no reason afgezeken worden? Ze vraagt of mensen haar leeftijd willen schatten, als de uitkomst dan niet zo is zoals ze zou willen dan had ze het niet moeten vragen! ;) maar blijkt maar weer dat als je een andere mening hebt over wat mooi is, dan bijvoorbeeld jouw of Ts het gelijk afzeiken is, zeker als er naar de reden erachter gevraagd wordt of er goed bedoeld advies geuit wordt.

Ontopic:
    Ik schat je tussen de 35-40, de schatting van mijn vriend zal ik je besparen, daar is mijn schatting nog netjes bij.
    Overigens voor diegene die vinden dat Ts zo netjes en volwassen reageert, lees haar reacties nog eens terug en herken dan ook gelijk even de sneren die ze al vanaf vrijwel het begin geeft! Ze komt idd heel netjes en volwassen over tot je wat beter leest.
    En Ts, misschien eens wat minder aandacht zoeken? Aangezien je dit soort topics op meerdere fora plaatst, kom je in mijn ogen over als aandachtszoeker en ben je alleen uit op aandacht danwel dat er gereld wordt, maar neem aan dat het beheer daar vast ook iets over kan zeggen, lijkt mij namelijk niet bepaald hoe zp zich wil profileren! :D

13. KimK

KimK Niet meer actief

Meid, zo belangrijk ben je nou ook niet. Op FB is precies hetzelfde gezegd als hier; namelijk dat vele je mannenlijk vinden uitzien. Is ook mijn mening. Maar als jij maar blij bent met jezelf toch?

14. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    :D Daar is ze weer hoor!!!

15. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat freaky dat er een fb groepje is waar iedereen nog een keer over de tong gaat..

16. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Dit is absoluut niet rot bedoeld, maar je ziet eruit als iemand die 'oud' is maar graag 16 wil lijken...

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vooral kansloos, ik wil hier ook helemaal niks lezen over dat zogenaamde clubje.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat zitten er een paar kleuters op zp zeg. Oke het kan je smaak niet zijn , of je kan je mening hebben. Maar om iemand compleet voor gek te zetten ?

Triest hoor...

19. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Sorry dat ik het zeg. Maar al die make-up op je smoel maakt je echt ontzettend lelijk en onaangenaam om naar de te kijken.

Schat je een jaar of 40

Haal die laag van je smoel doe een beetje mascara op of als je nepwimpers hebt laat het zo, een beetje lipgloss en klaar. Niet meer plamuur op doen. ZOOOO ZONDER

20. Koon

Koon Niet meer actief

Smoel :(

Deel Deze Pagina