hoe oud schatten jullie mij

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja dat doen we idd, we gaan de gehele ledenlijst af en geven onze mening over elk lid, die is natuurlijk negatief. ;) Verder wordt er over niks anders gesproken.

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een toestand.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik schat je ook een stuk ouder dan dat je in werkelijkheid bent, jaartje of 35. Ook ik vind het zonde dat je zoveel make up draagt, onder al die lagen make up zal een veel mooiere meid zitten dan dat je nu laat zien. Daarnaast denk ik ook dat je zo onzeker bent, gezien de topics die je opent. Je zoekt best wel veel bevestiging over je uiterlijk. Ik moet wel zeggen dat ik vind dat je de negatieve reacties goed oppakt.
    En wellicht doe je er iets mee, ik vind het zo zonde hoeveel make up je draagt, krijg bij dit soort meiden altijd een beetje een clown gevoel.

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    paranoia? zo mag je het noemen als jij dat denkt hoor.. ik noem het eerder fair... persoonlijk vind ik wat er gebeurd erg kinderachtig en en vnl heel zielig...
    ze vraagt der leeftijd te schatten, niet om je even lekker bot te vieren met een ongezoute mening over waarom je die leeftijd schat... daarnaast weet ik niet wat ts ervan vindt, maar al zou ze er makkelijk mee omgaan.. gisteren was er al gezeik vandaag vandaag gaat het gezellig door... en morgen weer een ander die even lekker flink in de zeik genomen word hier.
    zoal ik al eerder zei.. het groepje op het schoolplein die alles en iedereen "pest" alleen blijkbaar niet is opgegroeid en volwassen is geworden en dat blijkt maar eens te meer door de screenshots in het fb-groepje van iedereen die iets nega's post over jullie "clubje" die daarna eens even lekker goed over de tong gaat. en snap btw niet dat m
    mods zulk gedrag toelaten het woordje s.ex mag niet genoemd worden maar iemand compleet afzeiken in vrij normaal

5. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Wel op andere forum's:D whaha

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Persoonlijke mening,ik vind Imensa er niet mannelijk uitzien...
    Heb respect voor haar vastbehoudenheid en haar doorzettingsvermogen om haar lichaam zo te krijgen.
    Ik vind het mooi,ze ziet er nog steeds vrouwelijk uit.

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Meen je dit nu serieus :$

1. Er is dus een FB groep waarop mensen van ZP afgekraakt worden :$
    2. Ik snap serieus niet waarom je Imensa nu weer naar beneden moet halen ;)

Wat een niveau hier zeg. Ik ben echt verbaasd over het hoge brugklas gehalte hier. Ts ziet er misschien wat ouder uit dan ze werkelijk is, een groot aantal ZP leden geven mij nu het idee dat ze niet ouder zijn als 14. Triest.

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

+1

En dan ook te bedenken dat veel mensen met zulke gezondheidsproblemen waarschijnlijk het bijltje er al lang bij neer gegooid hadden en nu lekker depri thuis zouden zitten. Alleen maar respect voor haar doorzettingsvermogen!!

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Trieste mensen hier. En dat moet kinderen opvoeden en normen en waarden bijbrengen:$ kansloos, echt.
    Goed dat je niet reageert op die idioterie Ts.
    Het blijft voor sommigen moeilijk om te lezen en alleen je vraag te beantwoorden. ..

10. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Imensa,
    Dit topic ging nergens over. Ook geeft Ts niet duidelijk aan wat ze met dit topic wilt bereiken. Ik snap dit topic ook niet. Maar ik ben het met je eens dat het niet nodig is om Ts om die reden zo onrespectvol te benaderen. Leven en laten leven!
    Wat betreft jouw lichaam. Persoonlijk vind ik je ook te gespierd, maar ik heb enorme bewondering voor je doorzettingsvermogen en de manier waarop je anderen probeert te helpen om hun doel te bereiken! Thanks

11. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Ja dat lees je goed. Of ik moet me verkijken op het woord:D

12. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind imensa prachtig! Zeg ik ook al jaren, onder verschillende forumnamen :)

13. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

#453 Allesofniets, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2014

Nee dat clubje is er niet.

Er is wel een fb waar alles wordt besproken wat hier niet mag. Het 'klussen' maar dan gewoon in de taal hoe het daadwerkelijk heet!

Verder heb ik ts niet afgezeken. En heeej ik hoor ook bij dat 'clubje'. De 2-3 die hier hun mening hebben gegeven van de 72 die er zitten! Nou een heeeel clubje hoor.
    En 2-3? Die imensa een mannelijk lichaam vinden hebben laat het. Imensa vind vast ook mensen lelijk. Kwestie van smaak.

Maar goed als jullie werkelijk denken dat er een lijst is of iets dergelijke. Enjoy!

Nu weer ontopic.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zoooooooooooooooo slapen de modjes of zo? Dat dit topic nog open is :$ Sterker nog: zou beter zijn als het hele topic verwijderd zou worden, om het schandalige gedrag van sommige leden van ZP te wissen.

Een facebook clubje waar ZP leden over de tong gaan? Tjonge jonge en dat moet kinderen opvoeden en leren dat ze niet mogen pesten op school.

Iets over normen en waarden of zo.......

15. Koon

Koon Niet meer actief

Waarom zou je zo praten? Dat is geen normaal Nederlands.

16. Koon

Koon Niet meer actief

Ik was vanochtend ook verbaasd. Dat dit allemaal volwassen vrouwen zijn.

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Is dat groepje er nu nog :( Dacht dat die "fun" na ruim 2,5 jaar er wel af zou zijn, jammer..

Het forum is openbaar, TS ziet hier bijv nog openlijk wat er over haar word gezegd al vind ik dit idd op een kleuterniveau, maar om zo achter iemands rug in een besloten groep over elkaar te praten is helemaal laag..

Ik snap niet waar men de voldoening uithaalt om er zo op te kicken om andere naar beneden te halen.. Misschien omdat je zelf geen leuk leven hebt en door anderen naar beneden te halen je jezelf beter over jezelf voelt ofzo :(

Ik ben overigens ook heel lang besproken geweest in dat clubje, maar ik denk maar zo: als ze over je praten terwijl ze je niet eens persoonlijk kennen ben je blijkbaar interessanter dan wat ze in hun dagelijks leven doen, want wie maakt zich nu druk om meiden op een forum :( Heb wel wat beters te doen als in een besloten groep ZP leden bespreken.. ( mijn kinderen opvoeden en normen en waarde bijbrengen en leren niet te pesten is er daar bijvoorbeeld 1 van ;) )

Waarom kijkt men niet eerst naar zichzelf in een mega grote spiegel en gaat dan hun eigen tekortkomingen bekijken ipv die van een ander :(

En voordat dat groepje zegt "TS vraagt om een mening en daarom bespreken we haar", dat is bullshit, want imensa en andere vragen niet om wat men van hun uiterlijk vind en ook deze worden zonder te vragen besproken in dat "clubje".. Echt stiekem om achter iemands rug zo te praten over een ander, doe dat dan recht in iemands gezicht ipv in een besloten groep, lekker kinderachtig

18. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik vraag me sterk af of jouw 'insider' het doet omdat ze het niet vind kunnen, maar er wel zelf aan meedoet, of alleen specifieke zaken doorgeeft zodat ze jouw op de kast krijgt...
    Jij denkt bij elke negatieve reactie naar iemand gelijk dat het een fb-groepje is... Ook wel eens stil gestaan dat mensen een eigen mening hebben? Dan zet je hem hier neer, is het weer niet goed! En hoor je blijkbaar ineens bij een fb-groepje en ligt het ook aan dat fb-groepje! Wie is er dan paranoia? Of beter gezegd wie zoekt er dan gelijk overal iets achter?
    Dat jij gefrustreerd bent, blijkt uit je reacties, dat er op een fb-groep een mening wordt gegeven over afgetrainde mensen, nog niet eens jij persoonlijk maar juist in het algemeen, kunnen de vrouwen in de fb-groep niks aan doen? Je kunt je dan beter afvragen waarom het je zo frustreert dat andere blijkbaar niet hetzelfde mooi vinden als jij? Mij frustreert het persoonlijk namelijk niet dat jij het wel mooi vind. Net als dat het mij niet frustreert dat Ts liever vol gesmeerd zit met make-up. Ik heb er een mening over, namelijk dat ik het niet mooi vind en in Ts haar geval het haar onnodig oud maakt. En bij jouw na je betoog over je handicap gisteren, waar ik niks van wist, heb ik ook een mening ik vind het heel knap dat je het voor elkaar krijgt met je handicap. Maar ik vraag me persoonlijk bij beide zowel bij jouw als bij Ts af of het niet een manier is om aan te geven dat je niet tevreden bent met wie je zelf bent, oftewel of je niet vlucht in het gedrag van sporten (in jouw geval) en make-up/cosmetische ingrepen (in Ts haar geval).

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

2,5 jaar?? Duidelijk een ander clubje dus..

Waat imensa het over heeft pas een paar maandjes

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Ben ik verplicht om normaal Nederlands te typen. Als ik met een Twents dialect wil typen dan doe ik dat toch lekker.. Tis maar net waar jij je druk om wilt maken he meid

Deel Deze Pagina