Ik heb zo goed als alles gelezen Ts vraagt erom en ik schat je ook een stuk ouder, Of ik het mooi vind is een tweede maar dat hoeft niet zo bot verteld te worden, en dan ook ng reacties als mijn vriend even laten kijken die zegt lelijk ding e,d ... Of we hebben samen even flink moeten lachen om hoe je eruit ziet ! Daar vraagt ze toch niet om ? Ik was zelf ook lid van fb zwangerschaps pagina maar vorig jaar afgemeld omdat ze daar samen verder gingen roddelen, als het tenminste de zelfde fb was want waar ik lid van was wisten de beheerders toen niet vanaf ( van die fb pagina) Anyway imensa op jou wil ik ook reageren je hebt een prachtig koppie ! Je buik is geweldig je benen armen en billen lijken mij wat te gespierd maar heb onwijs veel respect voor hoe je het doet ! Jou wilskracht en door zettingen vermogen zijn ongelovelijk ! Als ik al eens een kwart zou hebben van jou doorzettingsvermogen zou ik al kilo's kwijt raken
Jij hebt het over een heel ander groepje hoor. Dit groepje bestaat nog lang geen 2,5 jaar. Er word nu gedaan alsof wij het de hele dag over bepaalde zp leden hebben, wees maar niet bang zo intressant zijn jullie niet
Nieuwsgierig toch ff gekeken naar de foto. Vind sommige reacties hier echt niveau middelbare school. Ze vraagt niet of je haar mooi vind want die smaken verschillen gelukkig. Ze draagt veel make-up, getekende wenkbrauwen snap ik ook niet maar dat is toch haar ding. Geiten wollen sokken, bloemen jurken en knotjes vond ik ook niks maar als iemand lekker in zijn vel zit wat deze meis zeker doet dan is dat toch alleen maar fijn. Wou dat ik zoveel zelfvertrouwen had. Jaloers ben ik zeker niet want kan je uiterlijk niet beoordelen door de make up. Houdt wel van piercings en tattoos heb ze zelf ook maar wel op onzichtbare plekken voor de buitenwereld vanwege deze bekrompen reacties Blijkbaar ben je belangrijk genoeg om over te praten dus de mensen die dat achter je rug doen hebben of zelf geen leven of ze maken gewoon niks mee om over te praten en zoeken een slachtoffer uit om zwart te maken. Ik schat je zo'n 28 jaar.
Haha ik maak me niet druk hoor. Vroeg het mij gewoon af. Ik vind smoel erg 'tokkie', dus was verbaasd dat je dit soort woorden random gebruikt om je mening te geven. Komt meteen zo schreeuwerig over.
Ach ja, ik had ook een mening en bedoelde het echt goed naar ts omdat ik het gewoon sneu vind dat mensen haar vast veroordelen. Maar ach, aan de andere kant, zo heeft iedereen wel wat toch. Draag je veel make up is het niet goed en cheap, sport je veel ben je opeens mannelijk. Gelukkig loopt niet iedereen rond op dezelfde manier.
Jullie doen nu wel alsof jullie totaal onschuldig zijn. En er word/werd idd niet alleen over zp gesproken op die fb pagina. Maar jullie bespreken daar ook weldegelijk sommige zpers en hun topics. Sterker nog jullie beginnen vaak al met de vraag of er iemand nog een leuke "popcorn"topic weet. Om dan vervolgens allemaal daar te gaan reageren en screenshots te maken van jullie eigen reactie's om die weer vervolgens op die fb pagina te zetten. Weet je dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ga dan niet net alsof doen dat jullie daar o zo braaf zijn. Wees dan ook zo stoer en kom er dan eerlijk over uit. En jullie denken wel telkens dat er een "mol"zit bij jullie op die fb pagina. Maar daar geloof ik niet in. Jullie hebben in het begin iedereen toe gelaten die zich maar aanmelde. Totdat er hier op zp steeds meer over jullie verteld werd,gingen jullie mensen verwijderen.
Wanneer ik hier buiten iemand aanspreek en het heb over zn smoel, krijg ik een klap voor mn smoel vrees ik.
En omdat 1 iemand beweert dat iedereen in een fb-groepje over de tong gaat is niet laag en kinderachtig? Overigens ben ik al meerdere keren imensa hier op het forum tegengekomen onder andere in het desbetreffende foto-topic waarin er wel degelijk geaast wordt op een reactie op de foto! Of is het dan alleen maar goed als je het mooi vind... Volgens mij mag iedereen zijn mening geven, dus ook wanneer die niet in het straatje past van de vragensteller. Ik vind het trouwens heel knap dat jij besproken bent in dat groepje... Want zolang is dat groepje er überhaupt nog niet... En de onderwerpen die daar aan bod komen zijn voornamelijk de onderwerpen waar hier binnen no-time een slotje opgegooid wordt, of die hier niet geplaatst worden ivm mogelijke herkenning, of waar uit ervaring blijkt dat er hier niet normaal op gereageerd kan worden ipv dat er over andere gepraat wordt! Maar net als ik ook al in een reactie naar imensa schreef, wel eens bij stil gestaan dat de 'insider' waar imensa haar 'informatie' vandaan heeft ook wel eens kan doen om haar op de kast te krijgen?
Laat het dan maar Tokkie zijn, hier in Twente word het geregeld gebruikt in zinnen zo als ''hou toch je smoel'' wat is daar dan schreeuwerig aan? Trouwens wil het niet eens weten, het zal me aan mijn fiets roesten Maar goed laten we ontopic blijven
En wat betreft sommige reactie's hier. Je kunt een mening hebben en die netjes formuleren. Of je kan ook iemand totaal de grond inboren met groffe reactie's. Zulke mensen zouden zich diep moeten schamen. Je leert (neem ik aan) je kind om niet te pesten. Maar wat gebeurt er hier,er word volop gepest (lekkere voorbeeld)
Maar Umm: Ik deel jouw mening ook, ik vind het ook niet mooi, maar jij haalt haar niet compleet naar beneden en trapt TS de grond niet in, dát is het verschil!
Hm. Ik ken TS eigenlijk niet, wellicht te druk geweest afgelopen dagen? Op viva kom ik niet genoeg om haar te herkennen. Wel jammer dat het eruit ziet alsof je je gezicht in een poederdoos hebt gemept en zo de straat op bent gelopen. Volgens mij ben je hardstikke mooi zonder make up, en je ziet er zo oud uit nu.. Waarom doe je dat eigenlijk? Ik draag geen make up, zie er verschrikkelijk uit , so be iet. Make up zou niets toevoegen voor mij. Elke dag iets verbergen. Ben wie ik ben. Overigens over "het welbekende groepje", het is idd heel gezellig.. Ik vraag me echt af waarom TS zulke topics opent als ze weet dat ze zo afgezeken word. Daar zit je toch niet op te wachten? Of juist wel? Overigens die make over die overal aangeboden word, IM IN!
N.a.v. je foto's zou ik je rond de 35 jaar schatten puur om die afschuwelijke make up die waarschijnlijk je mooie gezicht bedekken want meid maar dat is mijn mening denk ik dat als je je eens professioneel laat opmaken door te kijken wat bij jou gezicht en leeftijd pas je er stukken beter uit ziet en je leeftijd gewoon rond de 20 word geschat (want zo jong ben je toch?) maar nogmaals dat is mijn mening en als jij dit mooi vind moet je het gewoon voortzetten.
[QUOTE=naatasja;17773333]Laat het dan maar Tokkie zijn, hier in Twente word het geregeld gebruikt in zinnen zo als ''hou toch je smoel'' wat is daar dan schreeuwerig aan? Trouwens wil het niet eens weten, het zal me aan mijn fiets roesten Maar goed laten we ontopic blijven[/QUOTE] Oh ja? Ik woon ook in Twente, hier wordt dat niet gezegd hoor. Is ook geen Twents woord trouwens.
Wat een reacties... TS ik vind je make up too much, ik vermoed dat je mooi bent zonder alle lagen make up. Hoe oud ik je schat is erg lastig te zeggen, in elk geval een stuk ouder dan 20.. zal vast wel jonger zijn met minder make up.