What does it matter ? Als ze bij de supermarkt vragen om mijn leeftijd omdat ik een fles wijn koop zie ik het tegenwoordig als een compliment, vroeger irriteerde ik me eraan. Elk leeftijd heeft zijn charme, enjoy and don't get confused...
Oh ja? Ik woon ook in Twente, hier wordt dat niet gezegd hoor. Is ook geen Twents woord trouwens.[/QUOTE] Misschien leef je dan onder een steen?
Nee dat is niet dezelfde... Deze bestaat nog niet zolang en zou beheer gewoon vanaf kunnen weten aangezien het via hier geregeld is! Ze mogen van beheer toch alles lezen volgens de voorwaarden!
Misschien leef je dan onder een steen?[/QUOTE] Of ga ik met mensen om die of fatsoenlijk ABN/Twents spreken?
Wat een kul zeg. In het groepje, dat vier maanden bestaat nav de bol huisjes waar hier niet over gepraat mocht worden, is het voornamelijk open en gezellig. Ik zal niet zeggen dat er nooit leden over de tong gaan, dat gebeurt wel eens, maar is ook naar aanleiding van (vaak een k*topmerking). 'we' zijn echt geen stel freaky kanslozen die de hele dagen leden bespreken. Gezellig hoor.
wat een niveau zeg... facebookgroepjes, de gekste opmerkingen vliegen hier voorbij, mijn relkleuter van 5 doet beschaafder dan sommigen hier. nou ik ga maar es een gezelliger topic opzoeken.
Ja ik kan me herinneren dat de beheerders er achter kwamen dat er een fb groep was en ze toen hun eigen gemaakt hebben, kan dus heel goed dat het inderdaad een andere is geweest
Zoals ik al eerder schreef. Jullie praten idd ook over andere onderwerpen. Maar er werd/word ook gevraagd of "popcorn"topics zijn omdat jullie je vervelen. En dan heeft nog eens niet met k*t opmerking te maken,meestal gaat het alleen al om de persoon die de topic opent. (niet iedereen) maar sommige van jullie gaan dan na die desbetrefende topic reactie's plaatsen (to uitlokken) en dan screenshots op huisje-leed-vermaak plaatsen.
Dat groepje waar ik het over had stamde uit 2012, ( ik zei in mijn post ook duidelijk al 2,5 jaar) blijkbaar is dat dan niet hetzelfde FB clubje, maar daar werd ik toen dus in besproken ja , en niet alleen ik en ook niet heel erg mild ofzo Was toen een hoop discussie over en ook het beheer was tegen het groepje o.i.d Maar blijkbaar is dit dus weer een ander "groepje"
Nog steeds geen slotje.en vroeg al geregeerd.als jullie reageren slaap ik nog heb inmiddels al me zoontje aan gekleed en broertjes van de metro opgehaald. Mensen hebben echt veel tijd.zoveel heb ik niet eens tijd.ik heb hier 3kinderen dus ga me niet druk maken hier.ik ga koffie drinken dalijk de stad in.ik heb het naar me plezier terwijl mensen bitchfighten hier
Ik zou je rond de 35/40 schatten. Maar al die plamuurlagen vindt ik zelf echt vre-se-lijk,maar dat is ieder zijn eigen keuze.
Precies dit. Volgens mij ben je heel jong, maar door die hoeveelheid make up, die (s)malle wenkbrauwen en je lippen die je gekocht hebt lijk je juist oud... Ik zou zeggen, meis, doe wat minder make up op, ben je volgens mij een mooie meid!
Ons clubje bestaat nog geen halfjaar.. daarbij word er niemand afgezeken hoor.. ik snap niet goed waar dat idee nu ineens vandaan komt. Hoe kom je er bij dan jij 'heel lang besproken bent'? Wat moet er gezegd zijn dan?
Nou gelukkig was al haast bang para te worden Ze zijn nu vooral bezig mol nummer .... te vinden zodat ze weer heerlijk ongegeneerd kunnen roddelen over van alles en iedereen