hoe oud schatten jullie mij

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JessyAmsterdam

27 dec 2013
    43
    0
    0
    In verwachting
    Amsterdam
    What does it matter ?
    Als ze bij de supermarkt vragen om mijn leeftijd omdat ik een fles wijn koop zie ik het tegenwoordig als een compliment, vroeger irriteerde ik me eraan.

Elk leeftijd heeft zijn charme, enjoy and don't get confused...

2. Islah

Islah Niet meer actief

Een jaar of 25

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oké?

4. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Oh ja? :( Ik woon ook in Twente, hier wordt dat niet gezegd hoor. Is ook geen Twents woord trouwens.[/QUOTE]

Misschien leef je dan onder een steen?

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Nee dat is niet dezelfde... Deze bestaat nog niet zolang en zou beheer gewoon vanaf kunnen weten aangezien het via hier geregeld is! Ze mogen van beheer toch alles lezen volgens de voorwaarden!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Misschien leef je dan onder een steen?[/QUOTE]

Of ga ik met mensen om die of fatsoenlijk ABN/Twents spreken? ;)

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat een kul zeg. In het groepje, dat vier maanden bestaat nav de bol huisjes waar hier niet over gepraat mocht worden, is het voornamelijk open en gezellig. Ik zal niet zeggen dat er nooit leden over de tong gaan, dat gebeurt wel eens, maar is ook naar aanleiding van (vaak een k*topmerking). 'we' zijn echt geen stel freaky kanslozen die de hele dagen leden bespreken. Gezellig hoor. ;)

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    wat een niveau zeg...

facebookgroepjes, de gekste opmerkingen vliegen hier voorbij, mijn relkleuter van 5 doet beschaafder dan sommigen hier.

nou ik ga maar es een gezelliger topic opzoeken.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Het woord smoel komt uit het Grieks en is dus zéker geen Twents woord.

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Is dit topic nou nog steeds niet gesloten?? :$
    Wat moet er nog meer geplaatst worden voor een slotje?

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ja ik kan me herinneren dat de beheerders er achter kwamen dat er een fb groep was en ze toen hun eigen gemaakt hebben, kan dus heel goed dat het inderdaad een andere is geweest

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zoals ik al eerder schreef.
    Jullie praten idd ook over andere onderwerpen.
    Maar er werd/word ook gevraagd of "popcorn"topics zijn omdat jullie je vervelen.
    En dan heeft nog eens niet met k*t opmerking te maken,meestal gaat het alleen al om de persoon die de topic opent.
    (niet iedereen) maar sommige van jullie gaan dan na die desbetrefende topic reactie's plaatsen (to uitlokken) en dan screenshots op huisje-leed-vermaak plaatsen.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Dat groepje waar ik het over had stamde uit 2012, ( ik zei in mijn post ook duidelijk al 2,5 jaar) blijkbaar is dat dan niet hetzelfde FB clubje, maar daar werd ik toen dus in besproken ja , en niet alleen ik en ook niet heel erg mild ofzo ;)

Was toen een hoop discussie over en ook het beheer was tegen het groepje o.i.d

Maar blijkbaar is dit dus weer een ander "groepje"

14. KimK

KimK Niet meer actief

Dus dat ;)

15. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nog steeds geen slotje.en vroeg al geregeerd.als jullie reageren slaap ik nog heb inmiddels al me zoontje aan gekleed en broertjes van de metro opgehaald. Mensen hebben echt veel tijd.zoveel heb ik niet eens tijd.ik heb hier 3kinderen dus ga me niet druk maken hier.ik ga koffie drinken dalijk de stad in.ik heb het naar me plezier terwijl mensen bitchfighten hier

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ook jij lees maar eens mijn reactie ipv continu blijven ontkennen.

17. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik zou je rond de 35/40 schatten.
    Maar al die plamuurlagen vindt ik zelf echt vre-se-lijk,maar dat is ieder zijn eigen keuze.:)

18. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Precies dit. Volgens mij ben je heel jong, maar door die hoeveelheid make up, die (s)malle wenkbrauwen en je lippen die je gekocht hebt lijk je juist oud... Ik zou zeggen, meis, doe wat minder make up op, ben je volgens mij een mooie meid!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ons clubje bestaat nog geen halfjaar.. daarbij word er niemand afgezeken hoor.. ik snap niet goed waar dat idee nu ineens vandaan komt.
    Hoe kom je er bij dan jij 'heel lang besproken bent'? Wat moet er gezegd zijn dan?

20. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Nou gelukkig was al haast bang para te worden ;)

Ze zijn nu vooral bezig mol nummer .... te vinden zodat ze weer heerlijk ongegeneerd kunnen roddelen over van alles en iedereen

Deel Deze Pagina