23 maanden was ze! Door de vakantie, de melk lustte ze daar niet en daarna wilde ze nooit meer. Jammer
Mijn zoon van 17mnd. Drinkt elke avond voor het slapen gaan een flesje warme volle melk van ongeveer 150cc. Mijn dochter heeft dat gedaan tot ze 2,5 was. We gaan wel zien hoelang zoonlief hem wilt.
de oudste 2 weet ik niet meer precies tot welke leeftijd ze de fles hebben gehad. op een gegeven moment zijn we de avond melk in een tuitbeker gaan geven. de jongste is nu 17mnd en krijgt nog iedere avond voordat hij naar bed gaat een fles melk en hij drinkt hem nog schoon op.
Ze drinkt overdag uit een beker en rietjesbeker. Maar voor het slapengaan heerlijk nog wat warme melk uit de fles. Lekker tuttelen, heerlijk ontspannen. Daarna boekje, tanden poetsen en naar bed. Wij zaten erover te denken de fles weg te gaan laten, maar nu ik hier zo doorheen lees denk ik ach.. waarom eigenlijk...misschien stopt ze er inderdaad vanzelf mee. Het hoort nu echt nog bij haar avondritueel.
Beide kinderen een maand of 10. Toen dronken ze uit een bekertje en kregen ze langzaam gewone melk van me