Haay meiden! Graag nog 1 keer jullie hulp gevraagd want mijn nod komt er aan! * woensdag 6 mei voor t laatst ongesteld( de 2 cyclussen ervoor 30 en 28 dagen.) * maandag 18 mei ( dag 13 vd cyclus) pijn in eierstokken, zeurende steekjes. Miss groeien van de follikels? Nooit eerder gevoeld. * woensdag 20 mei witte slijm afscheiding, nooit eerder gehad. * vrijdag 22 mei een bloeding. ( dag 17 vd cyclus ) Al met al lijkt dit dus op een ovulatie bloeding en met de witte afscheiding en pijn in eierstokken lijkt het daar wel op. Het punt is alleen dat ik vandaag de dag nog steeds bloed!! Dus al 12 dagen. Over 2 dagen zou mijn nod zijn. 4 juni. Moet ik nu toch een testje wagen of vanaf 22 mei de nieuwe cyclus berekenen en er vanuit gaan dat dit een menstruatie was? Je hoort gekke verhalen, ovulatie bloeding + meteen erachteraan een innestelingsbloeding.. Heb de ha gebeld en zei vertelde me dat dit dus alle kanten op kan gaan aan de symptomen te zien vooraf. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Was het veel bloed of elke dag een minimaal beetje? Heb je krampen gehad? Denk dat je voor jezelf het beste kunt bepalen of dit een bekende menstruatie voor je was. Anders zou je nu 2 dagen voor nod wel een test kunnen doen.
Het was de eerste dagen weinig en daarna best wel wat bloed. Ik vind t lastig aangezien ik normaal altijd een cyclus heb van ong 30 dagen. Krampjes wel.. Kan het al 2 dagen van te voren? Ik heb een clear blue test. Is dat niet te vroeg??
Welke van clear blue heb je? De plustest kan je al 4 dagen voor NOD gebruiken evenals de digitale met weekindicator. De gewone digitale die alleen zwanger of niet zwanger zegt, is te gebruiken van je NOD. Veel succes
Ik heb de digitale met week indicator. Misschien toch even proberen dan. Al ben ik bang voor de uitslag.. Haha
Testje gedaan en niet zwanger. Op naar de volgende ronde! Dan zal ik weer moeten beginnen met tellen vanaf 22 mei. Dan zal mijn eisprong ergens deze week zijn. Maar weer duimen voor de volgende ronde!