23 toen ik eerste keer zwanger raakte maar dit werd een miskraam en 24 toen ons mooie zoontje werd geboren.
Ik ben nu 27 en onze dochter is nu 3 jaar. Was 24 toen ik zwanger werd. Er is geen goede leeftijd om mama te worden als je voelt dat het goed zit dan moet je er gewoon voor gaan!!!! Succes
Ongepland zwanger geraakt 19 jaar, nu willen we er wel voor gaan. Woon samen, vl vaste baan, ik studie waar ik met paar maandjes klaar mee ben. En de meeste zullen ons wel jong vinden, maar we wilden altijd jong papa en mama worden ☺️
Ik was 26 toen we begonnen, mijn vriend was er 43... In maart ben ik 27 geworden en had eigenlijk doodgraag mama geworden voordat ik 28 zou worden... Het mag dus wel vooruit gaan Vriend is ook niet meer van de jongste, dus we hopen dat het niet te lang duurt!
25 toen ik zwanger werd,net een maand 26 toen ik beviel. Manlief istwaalf jaar ouder. Speelde zeker mee. Nu ben ik 28, en uitgerekend op 2augustus.. zelf jarig op de 14de.. Laten we hopen dat ie eerder dan de14de komt
Ik was 21 toen we er voor gingen en ik in ronde 1 zwanger raakte. Mijn vriend was toen net 28. Dus inderdaad speelde dat bij ons ook mee, dat de situatie iets anders is dan de gemiddelde leeftijd wanneer vrouwen zwanger raken momenteel. Ik was net 22 toen onze dochter geboren werd! (Juli'13)
Mijn vrienden en ik zijn beide 27. Beide gewacht op een vast contract en dat was per 1 januari een feit.
Ik ben 22 en vriendlief 32 (we schillen een bitje) en in ronde 2 😄 Denk dat je op n duur zelf voelt wanneer je er klaar voor ben. Ik word altijd veel ouder geschat, en ik voel me ook altijd ouder 😉 Maar dat komt ook omdat ik al met hele andere dingen bezig ben dan m'n leeftijdgenoten denk ik Denk dat je hier geen ideale leeftijd op kan plakken, is meer persoonlijk
Ow jee ik ga de oudste zijn zo te zien 31 voor de eerste en nu met de tweede bezig...ik denk ook dat er geen leeftijd aan gebonden is...een moeder van 18 kam het soms nog beter doen dan een moeder van 35...
24 jaar en 1e poging gelukt Was 25 toen ik ging bevallen. Heb mn moeder nagedaan (niet bewust trouwens haha). Op mijn 25e bevallen van mn eerste kindje, een meisje. En vader is de man waarmee ik vanaf mijn 15e samen ben (al deze punten hebben mijn ouders dus ook haha)