Ik was 23 en m'n man 28 toen ik stopte met de pil en we voor ons eerste kindje gingen. Nu helaas bijna 2 jaar verder en nog niet zwanger geweest.
Ik was 21 toen ik stopte met de pil, maar we zijn de eerste tijd niet heel actief bezig geweest met 'mikken'. Nu 23 en zwanger van de eerste.
23 gestopt met de pil en ondertussen zwanger en ben nu 25. Vl is nu 29. Had eerder willen beginnen maar een vaste baan vond ik toch ook wel belangrijk hihi
ik was net 23 toen we voor ons eerste kindje gingen. 1.5 jaar later zwanger d.m.v. ICSI. 25 toen ons zoontje geboren werd. 26.5 toen we voor de 2e gingen. we wilde eerst een half jaartje zelf proberen (kans is erg klein). na 6 maanden weer voor icsi gegaan maar toch nog spontaan zwanger geworden van mn dochter. toen net 27. Nu ben ik 28.
Mijn vriend en ik waren allebei 29 toen we begonnen (mijn vriend nog net). Nu is mijn vriend 31 en ik ben 30 en zal dat bij de bevalling ook nog zijn.
Toen we stopten met de pil was ik 31, mijn vriend nog 30. Toen onze eerste geboren werd was mijn vriend inmiddels 31 en ik net 32 geworden.
Ik ben ook 21 Word komende juli 22. Maar vorig jaar september al begonnen. Mijn man is 25. Beide nog jong dus. Succes, ik duim voor jullie!
Ik was 26 (werd 27) en mijn man 30, nu bijna 28 en 31. ziet er raar uit zo maar we zijn gaan proberen net na de verjaardag van mijn man ik was toen nog niet jarig geweest.
Bij de eerste 22 en op mijn 23ste zwanger geworden en bevallen bij de tweede was ik 27 en op mijn 29ste werd ik zwanger en op mijn 30ste bevallen.
Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat het geen bal uitmaakt hoe oud je bent je bent er klaar voor, of niet