Hoi, ik vind het een beetje vervelend om hier te posten maar zal mijn verhaal even kort een beetje uitleggen. We hebben een dochtertje van nu ruim 8 maanden, en zitten allebei zonder werk. Ik kan niet werken vanwege behoorlijke rugklachten, en mijn man heeft al verschillende dingen geprobeerd (ook opleidingen etc gevolgd) om maar aan een baan te komen maar helaas. Het zit echt enorm tegen. Hij zou een baan krijgen, had al getekend etc, en op het laatste moment besloot het bedrijf geen zaken te gaan doen met het uitzendbureau waar mijn man bij zat. Nu zijn we ook erg opgelicht met onze auto...er is van alles aan en hebben geen geld om deze op te knappen. Geld wat we hadden zit erin...dus niks meer over voor vakantie. Mijn schoonfamilie woont in Limburg, en door problemen met mijn schoonmoeder hebben we daar geen slaapplaats meer. Bij de rest vd familie is het helaas niet mogelijk door plaatsgebrek. Ik vind het erg vervelend, want ik merk dat mijn man zijn familie heel erg mist. Wat logisch is...we wonen aan de andere kant van nederland, maar mogen blij zijn als we ze 1 of 2x per jaar kunnen zien. We hebben een vouwcaravan, alleen moet er nog van alles bij, wat we nu dus ook niet kunnen aanschaffen...hadden we express een auto gekocht op gas, denk je goedkoop naar limburg te kunnen gaan, is het nog niet mogelijk Nu is mijn vraag of er iemand is die misschien in een boerderijtje, of een schuurtje oid heeft waar we net zn drietjes in zouden kunnen slapen. Het moet niet te koud zijn voor mijn dochtertje. We willen heel graag op familie bezoek, maar het kan gewoon niet Echt alles, maar dan ook alles zit tegen, en worden er allebei erg gestrest van. Is er iemand die iets weet, gratis of tegen een kleine vergoeding? We hoeven dus geen vakantie, maar echt familiebezoek...een lang weekend zou ik al heel erg blij mee zijn Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht. Groetjes Linda
Ben blij dat het geregeld is. Had ik in limburg gewoond was je welkom. Helaas woon ik in drenthe. Liefs Janna