Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste kindje kregen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arual, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem2

    bloem2 Niet meer actief

    Ik werd moeder op mijn 21e, heerlijk om jong mama te zijn!
     
  2. mamavanjill

    mamavanjill Bekend lid

    8 okt 2009
    641
    0
    0
    wat leuk al die jonge mama's hier! valt wel op!
    ik was 25 toen ik zwanger was en beviel.
    zeer gepland. eerste ronde raak (dat is nu wel anders...ggrrrrr)
     
  3. Sunlight

    Sunlight Fanatiek lid

    7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik was 23 toe ik beviel van onze zoon we hebben er 2 jaar overgedaan. begonnen met zwanger worden op mijn 20ste dus gepland en heeeeeeeeel erg welkom. we hopen op snel een broertje of zusje erbij.
     
  4. jpostma

    jpostma Actief lid

    11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Ik ben 23 en moet in juli bevallen. Wij zijn gezegend dat het in de 2de ronde al raak mocht zijn. Gepland en zeer gewenst. :)
     
  5. banjabes

    banjabes Fanatiek lid

    29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi,

    Ik was 27. Ik vond dit zelf een mooie leeftijd. Het hele stappen had ik wel een beetje gehad. We hebben samen mooie reizen gemaakt en ik had mijn leven mooi op de rails. Een fijn huis en een leuke baan met een vaste aanstelling.

    We zijn eerst nog op reis geweest en na die reis ben ik gestopt met roken en zijn we voor een kindje gegaan. Ik was gelijk zwanger.
     
  6. juffie29

    juffie29 Actief lid

    10 apr 2009
    280
    0
    16
    Ik was 29 toen ik zwanger was en ook bevallen met 29 jaar.
    Nu ben ik 31 en gaan we binnenkort voor de 2e. :D
     
  7. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik was 29 toen onze meid geboren werd. Helaas hebben we vijf jaar op haar moeten wachten, we zijn begonnen met zwanger worden toen ik 25 was. Dus het heeft iets langer geduurd dan de bedoeling was...
     
  8. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Op mijn 21ste begonnen voor Keano, op mijn 22ste zwanger en op mijn 23ste bevallen van een prachtzoon!! Heel bewust wel te verstaan.
    Bij Tycho was ik 24 toen we gestart zijn met zwanger worden, uiteindelijk op mijn 25ste (bijna 26) zwanger geworden en op mijn 26 bevallen van een 2de wondertje.

    Ik vind het super om een jonge mama te zijn van onze boys...!!!
     
  9. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben 24 en ook 24 als ik beval . na ruim 1,5 jaar zwanger geworden ( door de MMM ) dus natuurlijk zeeeeeeeeeeeeeer gewenst !
     
  10. cindybaby71

    cindybaby71 Niet meer actief

    bij de eerste was ik 22 jaar dus lekker jong hahaah maar moet eerlijk erbij zeggen mijn derde heb ik met 38 gekregen en geniet nu veeeeeeeeeel meer dan toen ik nog zo jong was!
     
  11. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Op mijn 25ste bevallen van mijn zoontje. Ik was 27 toen ik van mijn dochter beviel.
    Eerst leek 28 me wel een mooie leeftijd om te beginnen, maar mijn zoontje dacht er anders over en ik ben daar heel blij om :D
     
  12. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Van de eerste was ik 21 in ronde 2 raak dus "gepland"
    van de tweede was ik 24 in ronde 1 raak
    en de derde 27 jaar ronde 6 raak

    Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn. De oudste wordt dit jaar 9!!
     
  13. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik was 33 jaar.
    Helemaal 100% gewenst onze kleine vent.
    We hebben er 7 maanden over gedaan om zwanger te worden (gelukkig lukte het, en ook nog snel ;)....)
    Heerlijk zo'n kindje, en super om papa en mama te zijn!
     
  14. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik was 30 bij de eerste, 9 maanden over gedaan om zwanger te worden.
    32 bij de tweede, in 1x raak,
    34 bij de derde, ook in 1x raak.
     
  15. Hellen1971

    Hellen1971 VIP lid

    16 dec 2008
    6.069
    1
    36
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    De maand nadat ik van mijn dochter beviel werd ik 38. Ze was totaal ongepland ( mij was verteld dat de kans op een kind via natuurlijke weg minimaal was) maar zééééér gewenst.

    Als mijn leven anders was gelopen, dan had ik het liefst rond de 23-25 voor het eerst moeder geworden. maar ervaring heeft me geleerd, dat je niet altijd krijgt wat je wilt op de wijze en het tijdstip dat je het zou willen ;)
     
  16. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik was 23, hier ook gepland, was gelijk in de eerste ronde zwanger.
     
  17. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik was 31 en we waren in ronde 3 zwanger.
    Heb mijn man wel pas leren kennen toen ik bijna 27 was, dus als ik hem eerder tegen was gekomen, had ik ook wel eerder moeder willen worden. Ik riep eerder altijd dat ik het wel mooi zou vinden om rond mijn 25e moeder te worden. En daar blijf ik wel bij, dat het tussen je 25e en 30e wel het meest ideaal is om kids te krijgen, (opleiding afgerond, paar jaar werkervaring kunnen opdoen, stabiele relatie kunnen ontwikkelen en elkaar even een paar jaar kennen en samen gewoond hebben, voordat je aan kids begint).
     
  18. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik was 36 toen onze oudste geboren werd. Gepland? Tja, ik was gestopt met de pil en we vrijden zonder condoom. Toch was het een verrassing dat ik na 2 rondes zonder wat voor vorm van AC dan ook al zwanger was.
    M'n vriend en ik waren toen al 10 jaar samen. Eerder was hij er nog niet aan toe (en nu nog steeds niet, maar ik kon/wilde echt niet nog langer wachten). Ik had vanaf 30, 31 een echte kinderwens.
    Ben het eens met Rozemarijke: in het algemeen lijkt 25-30 mij ook ideaal.
     
  19. disney1986

    disney1986 Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was 24 toen mijn 1e kwam:D gepland en ben 25 als nummer 2 komt:D
    1e meteen zwanger dus 1e ronde, en 2e in de 2e ronde na vmk
     
  20. op m'n 20e gestopt met de pil, op m'n 22e zwanger en op m'n 23e bevallen.. nu nog een 2e wondertje op m'n 24e :)
     

Deel Deze Pagina