Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste kindje kregen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arual, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    ik was 21 toen mijn oudste zoon geboren werd
    24 toen de jongste kwam
    en 28 als de derde uk er is :) (ben nu nog 27:) )
     
  2. snippie23

    snippie23 VIP lid

    14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik was 25 toen de kleine geboren werd.nu nog steeds hihi!

    heb er 2jaar over gedaan.
    was op me 22 gestopt met de pil
     
  3. Happygirl86

    Happygirl86 Fanatiek lid

    14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik was 24 toen ik zwanger werd en ook 24 toen onze zoon werd geboren. Ik hoop dat ik op mijn 25e weer zwanger mag raken (starten van de zomer) en dat ik om mijn 26e beval van de 2e.
     
  4. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Ik was 19 toen ik zwanger bleek te zijn.
    Het was niet gepland, maar zoooo gewenst!
    We waren zo ontzettend blij.

    TOen ik 20 was beviel ik van een prachtige dochter! :)
     
  5. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    23 toen ik zwanger werd in ronde 3, helaas mk. ronde 1 na mk opnieuw zwanger, 24 jaar toen ze geboren werd. zeer gepland!
    nu bezig voor een brusje, ronde 2.
     
  6. gimena

    gimena Niet meer actief

    ik was echt NET 21 jaar toen onze dochter werd geboren.
     
  7. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik was 27 toen ik zwanger raakte en 28 toen ik beviel van onze dochter. Het was in ronde 4 raak en zeker gepland!

    Wij gaan sinds deze maand voor nummer 2. Ik ben vorige maand gestopt en gewacht op mijn eigen ongi, wij zijn nu in ronde 1.
     
  8. kadotje

    kadotje Lid

    16 mei 2008
    69
    0
    0
    Ik was 24 toen onze zoon geboren werd, ongepland maar verschrikkelijk welkom! :D
     
  9. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ik ben 25 en man 26 als de kleine geboren word, zeer welkom na 15 maanden waarvan 8 mnd MMM.

    Kan niet wachten om onze uk te zien, en vast te houden....zzucht....;)
     
  10. Pumba

    Pumba Actief lid

    2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ik was 29 toen onze zoon geboren werd en onze dochter wordt nog geboren voor mijn 31ste verjaardag
    Allebei zeer gewenste zwangerschappen die niet lang op zich lieten wachten (2e en 1e ronde)
     
  11. Marijn

    Marijn Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik was 24 toen ik zwanger was (gepland) en ook nog 24 toen ik beviel. inmiddels weer zwanger, nu ben ik 25 en net 26 als ik ga bevallen van de tweede.
     
  12. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    Ik was nog net 29 toen onze dochter werd geboren, en ze was zeker erg gewenst en gepland voor zoveer je dit kan plannen natuurlijk, nu alweer een tijdje bezig voor de tweede maar hoe snel het bij de 1e ging hoe moeizamer het bij de tweede gaat, op 29 april naar gyn, ben benieuwd!!!
     
  13. Jo86

    Jo86 Bekend lid

    16 apr 2009
    658
    0
    0
    Ik was op m´n 22ste zwanger en 23 toen me dochter geboren werd. En nu weer zwanger van de tweede (24) en zal dan 25 zijn als hij/zij geboren wordt.
    En beide gepland & gewenst!
     
  14. winnietje

    winnietje Niet meer actief

    net 22 toen ik zwanger was mijn mooie mannetje. Gepland en heel erg gewenst. 1ste ronde raak.

    Nu bezig voor een 2de kindje. Helaas nu niet zo snel. Nu 6 maanden bezig voor een ander wondertje
     
  15. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    22 toen ik zwanger werd en 23 toen ik beviel ronde 29 was het raak
     
  16. 80suus80

    80suus80 Lid

    3 apr 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 29 jaar toen ik zwanger werd na 3 jaar proberen en 30 jaar toe ik beviel. Nu voor een 2de wondertje maar dat zal wel weer eventjes duren!! ronde 14 !
     
  17. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Ikzelf was net 18 toen ik het huis uit ging. Mijn (nu man) kreeg een ongeluk en ik ben eigenlijk tijdelijk bij hem ingetrokken om hem te verzorgen. Het beviel echter zo goed dat ik bij hem ben blijven wonen. Toen ik 20 was, was ik klaar met mijn opleiding en ben ik bij het bedrijf waar ik al parttime werkte fulltime aan de slag gegaan als secretaresse.

    Ik was net 21 toen onze kleine geboren werd dus erg jong maar...
    opleiding had ik afgerond
    4 jaar werkervaring
    een fijne stabiele relatie en niet onbelangrijk...een enorm grote kinderwens.

    als luxe hadden we allebei ons rijbewijs en beiden een auto en een koophuis (deze 3 dingen hadden wij ook op onze lijst staan van zaken die we eerst wilden bereiken voor we aan kinderen wilde beginnen omdat we er anders niet meer aantoe zouden komen).

    Ik kan wel zeggen dat ik bij ons derde kindje alles vanzelf ging, zonder twijfel, vol zelfvertrouwen maar of dat nu aan mijn leeftijd ligt of omdat het gewoon de derde is.....
     
  18. Arual

    Arual Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Wat veel verschillende leeftijden..
     
  19. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief


    Ben ik niet met je eens, ik denk dat het per persoon verschillend is.

    ben het wel met je eens dat natuurlijk de meest ideale moment om kinderen te krijgen is dat je je opleiding af hebt en een stabiele relatie . maar de leeftijd.... nee dat ben ik niet met je eens,.

    ik was 17 toen ik klaar was met mijn verzorgingsopleiding, ( ik werk dan wel niet ivm chronische ziekte)

    en een maand later kreeg ik een relatie met mijn man, hij is meteen bij mij ingetrokken omdat zijn moeder hem het huis heeft uitgezet,
    na een half jaar heeft hij zijn eigen huis gekocht en omdat we eigenlijk al samen woonden kon ik gewoon niet opeens "alleen" zijn.
    dus ben bij hem ingetrokken,

    Na 2 jaar zijn we getrouwd, en een maand later was ik gepland zwanger van de eerste, ondertussen zijn we 5 jaar samen.

    dus op mijn 19e ben ik bevallen van mijn eerste kindje, en toch heb ik alles wat je noemt ( naar mijn mening;)
     
  20. avon

    avon Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    we hebben 1 kanjer van een kereltje
    Na de 2e ronde zwanger (ik was toen 33) toen Casper geboren werd was ik 34 jaar. En hij is zooooooo gewenst en "gepland" (in hoeverre je een zwangerschap kunt plannen).
     

Deel Deze Pagina