Ik 25, hij 23. Hij begon bij dezelfde werkgever als ik. Een halfjaar later waren we er beiden weg (stond volledig los van elkaar) en nog eens 2 maanden later waren we een koppel. Dit jaar in september dus 9 jaar samen...
Ik was 14 en hij 18. Hij was een goede vriend van de vriend van een goede vriendin van mij. Nu, 16 jaar later zijn we 15 jaar samen, 5 jaar getrouwd en hebben een zoon. Die vrienden zijn net zolang samen en hebben 4 weken voordat onze zoon geboren werd, een dochter gekregen!
In de kroeg toen ik 16? was. 3 jaar later kregen we verkering. Daartussen waren we gewoon kroegmaatjes.
4 we zaten op de zelfde basisschool. Misschien nog wel eerder ook maar dat weet ik niet echt. We woonden nl zo´n 150 meter bij elkaar vandaan. Hij is op school nog verliefd geweest op mijn zus. Toen we elkaar echt leerde ´kennen´ was ik 19. een maandje ofzo om elkaar heen gedraaid en vanaf toen zijn we samen. Bijna 9 jaar alweer.
Ik was 12 en hij 14, toen we in Roermond naast elkaar in de haven lagen met de boot. Mijn oma vroeg ik of ik met hem mee mocht varen in zijn rubberbootje en zo is het begonnen haha..
Nou dat is 2 jaar en wat weken geleden. Toen was ik 21 Hij was toen 19... Ja, ietsjes jonger haha Inmiddels 2 jaar verder wonen we samen en hebben we een zoontje
Ik was 17, hij was getrouwd en had net een kind. (we werkten bij hetzelfde bedrijf) Ik vond hem walgelijk irritant met zijn haantjes gedrag. Jaren later kwam ik weer bij dat bedrijf aan het werk, hij was inmiddels gescheiden, maar had wel weer een relatie die niet helemaal lekker liep en ik scharrelde wat los vast met een jongen(nou ja jongen, ik was 21 en hij is een jaar ouder geloof ik), maar die jongen wilde nog geen vaste relatie. Mijn man en zijn meisie gingen uit elkaar en hij heeft zich meteen op mij gestort, we hadden wel al een leuke band opgebouwd in tussen tijd, maar blijkbaar voelde hij meer. Ik hield de boot af, want wat moet je met een gescheiden vent met een kind, dat is vragen om ellende. Na een half jaar ging ik overstag en we zijn nu 7 jaar samen met ons eerste kindje op komst. Wat betreft het vragen om problemen heb ik gelijk in gekregen, wat een misselijk mens die ex van hem... Jaloers secreet *edit: mijn man is 6 jaar ouder, niet van belang ofzo, maar als je als 17 jarige met een getrouwde man samen werkt lijkt het zo'n groot verschil
trouwens in de tijd dat we vrienden waren voelde ik nooit iets voor hem. Vondt hem helemaal niet mijn type hahahaha...en toen opeens merkte ik dat ik hem wel leuk vondt omdat een vriendin aangaf hem wel leuk te vinden....doen dacht ik "nee dat wil ik niet" hahah toen is het balletje gaan rollen... Nog steeds ze gelukkig.....had nooit gedacht dat ik zolang verliefd kon zijn maar het kan echt!
21 was ik toen... Zag hem voor het eerst via de webcam en had zoiets van he die is wel leuk... Paar weken later is hij bij mij in de stad komen stappen en sindsdien zijn we niet meer bij elkaar weggeweest... En 5 jaar en 16 dagen later is onze zoon geboren..
17, bij mij thuis. Hebben elkaar leren kennen via internet en hadden al een tijdje contact. Op een avond had hij een personeelsfeest en ik zei voor de grap als je je verveelt en het is niet leuk mag je mij wel gezelschap komen houden. (mijn moeder kreeg een stel vriendinnen op bezoek) Het was meer als een grapje bedoelt maar hij kwam echt haha
Ik was 24 jaar oud, en het was op het werk. Wij begonnen op dezelfde dag bij hetzelfde bedrijf. Toen woonden we trouwens allebei nog samen, en was er totaal geen sprake van een aankomende relatie. Dat begon pas 2 jaar later, toen we inmiddels allebei weer single waren.
Ik was 24 (hij 26) en dat was via een profielensite (nee, geen datingsite). Hij was de 1e die sinds lange tijd een normaal berichtje stuurde (wat niet over seks ging). Het contact was goed, maar zag hem niet echt zitten (was net 2 maanden daarvoor erachter gekomen dat mn ex was vreemdgegaan) en heb dus de boot afgehouden. Omdat het praten zo goed ging elkaar op msn toegevoegd en via de cam gezien. Vond dat ie de hele tijd wat chagerijnig keek (wat hij nu ook weet haha). Uiteindelijk bleken we heeel veel gemeen te hebben (onder andere bedrogen door een ex) en vroeg hij om een kans me te ontmoeten (na me eerst uitvoerig te hebben overhoord hoe ik in bepaalde situaties zou reageren) en samen ergens wat te gaan drinken en eten. Ik had al wel kriebels, maar wilde dit niet toegeven. Toen ik hem zag staan op het busstation (hij was mijn kant opgekomen) had ik echt zoiets van 'wauw, niet zo'n chagerijnig gezicht als ik dacht'. Nouja, na veel gepraat sloeg de vonk echt over voor mij en nadat hij me gekieteld had (de rotzak), kreeg ik ineens een kus van hem. Oef, toen kon ik niet meer terug. Inmiddels bijna anderhalf jaar samen (weet het, nog niet zo lang) en nog steeds krankjorum op elkaar haha. Hij bekende later dat het moment dat ik hem bij zn jas pakte en de bus insleurde (hij stond heeel rustig zn peuk te roken en ik dacht 'die blijft staan') uiteindelijk de doorslag heeft gegeven voor het gevoel dat hij al had op dat moment. Tjonge, al die gevoelens komen nu weer terug. Wat een heerlijkheid!
Ik was 11 toen ik hem voor het eerst zag, op de hoge duikplank van het zwembad.. Mijn vriendinnetje van toen was verliefd op hem (en ik ook stiekem), schreef ook liefdesbrieven etc. Hij was toen 17, en niet geïnteresseerd, wat ook wel logisch is. Op mijn 13e ging ik werken in de kas, en daar werkte mijn vriend toevallig ook! Maar nog steeds geen interesse in mij... Op mijn 16e kwamen we elkaar tegen in de kroeg, gezoend, verkering, samenwonen en een kindje, en na 11 jaar nog steeds verliefd
Wat leuk om al die verhalen te lezen! Het valt me op hoe jong de meesten waren toen ze hun partner leerden kennen! Ik was 27, mijn man 30. Ik werkte op een sportschool en hij werd daar lid, hij was voor een project in Nederland. Toen ik min of meer voor de grap vroeg of hij een les Body Balance bij me wilde komen volgen, zei hij tot mijn grote verbazing JA! Toen ik daar met m'n billen omhoog in down dog stond was hij op slag verliefd
Ik was 15 toen ik hem voor het eerst zag.Was meteen verliefd. Eerst niks mee gedaan omdat ik nog een vriend had en hem niet eens goed kende. Na een maand of 2 bleken we elkaar toch echt leuk te vinden en was het inmiddels uit met mijn vriend. Toen ik 1 dag 16 was kregen we wat met elkaar. Inmiddels ben ik 21 en alweer bijna 2 jaar getrouwd en bijna 6 jaar samen
wij waren 16 jaar oud ,ik leerde hem kennen in de straat waar ik pas kwam wonen , en we zijn al 15 jaar samen en 5 jaar getrouwt