Ik was 19 toen ik hem voor het eerst zag. Hij was de neef van mijn vriendin. 3 weken later kregen we wat en 20 maart zijn we alweer 8 jaar bij elkaar.
Ik was 20, hij 21. Vorig jaar 1maart begon ikop mijn werk. Hij moest me inwerken. Beide nog een relatie die beide vrij snel over ging. Niet omdat er tussen ons iets was, dat kwam daarna pas. Veel gepraat en na het werk een keer iets gaan drinken. Hij bracht me met de auto naar huis. Flinke spanning in de auto, maar niets gebeurd. Dag erna wou hij me niet uit laten stappen voor hij me gezoend had. Dat was 18mei. Hij is juni jarig. Vroeg hem wat hij voor z'n verjaardag wou hebben. Hij wou mij met een grote strik eromheen. Een week na zijn verjaardag officieel een relatie gekregen. Het gaat niet altijd even makkelijk, maar man man, wat ben ik gek op die jongen.
ja dat is meestal hetzelfde, al gebruik ik niet meer echt de term "verkering" hihi dat had ik toen ik 16 was ofzo... Mijn man heb ik leren kennen toen ik 25 was en hij was toen 33, nu zijn we bijna 6 jaar verder, 2 kids, getrouwd en eigen huis... dus het kan snel gaan (waren binnen 2 maanden bewust zwanger geworden)
Ik was 15 toen ik hem voor het eerst zag en 1,5 jaar later kregen we verkering en we zijn nu nog samen
14 voor het eerst gezien op een houseparty. met 15 nog eens met oud en nieuw en toen was ik al zijn prinses hahahaha (zo dronken als wat hihihi) met 16 eerste keer gezoent weer op een houseparty. hij erna eerst ff kortgesloten met mijn broer want ze kenden elkaar en mijn broer heeft meerdere slechte relaties met mannen gehad omdat ze zijn kleine zusje leuk vonden hahahaha erna begin 2000 kregen we toch echt officieel wat 2003 getrouwd en nu 2 kiddies een meid van bijna 6 en een jongen van ruim 2 nog steeds helemaal happy dus
Ik was net 28 hij 38 en leerde hem kennen via Relatieplanet in juni 2010 In juli 2010 elkaar voor het eerst gezien. In augustus voor het eerst samen op vakantie. November zijn we gaan samenwonen. Januari gestopt met de pil. juni ten huwelijk gevraagd en nu voor de 3e x zwanger en in Juni 2012 gaan we trouwen als we elkaar precies 2 jaar kennen
net 18, 2e kerstdag tijdens het uitgaan savonds. Sindsdien on afscheidelijk en we hebben officieel sinds 01-01-09... Wat leuk hoe sommige elkaar hebben ontmoet! ik ga straks alles lezen...
Ik 15, hij 19, paar weken later verkering, volgende maand 9 jaar samen. Gewoon in de stad elkaar leren kennen, omdat hij met mn neef stond te praten, en ik erbij kwam staan.
Ik was 15 en hij 22... Zijn vorig jaar mei getrouwd en zijn nu 8,5 jaar samen en nog steeds helemaal happy
17 we zaten in een vrienden groep en hij had met een die ik ken (Takkewijf). Later zou ook blijken dat hij ook met een meid heeft gehad die een tweeling is en de broer altijd met ons stapte. 18 toen we wat met elkaar kregen na maanden klieren en doen . De vonk is letterlijk overgesprongen haha. Nu bijna 7 jaar verder 2 kinderen en veel verdriet verder nog altijd bij elkaar.