Ik was 15, hij werkte in de cocktailbar in een plaatselijke discotheek. Hij was toen 21 dus dat was een te groot leeftijdsverschil. Hij had ook een relatie en woonde samen. Ik kwam hem na 3 jaar weer tegen in dezelfde discotheek. Ik had inmiddels verkering gehad en hij stond daar. We raakten door een vriendin van ons aan de praat en zo kregen we toch nog iets samen
Ik wat net een paar maanden 16 geloof ik. We zijn die avond gaan stappen en daarna is hij niet meer weg geweest . Hij was 22 en mn moeder had hem wijs gemaakt dat ik al 18 was . Waren al een paar maand samen toen hij er achter kwam dat ik nog maar 16 was, hahah. Hij had destijds ook nog een relatie van een aantal jaren, die hij de volgende dag verbroken heeft. Liefde op het eerste gezicht .
Ik was 25 (nu 26). We hebben elkaar via ematching leren kennen. En onze eerste dat was begin mei 2011! We zagen elkaar voor het eerst thuis waar ik geheel on-orthodox hem meteen bij mij thuis voor eten had uitgenodigt!
Beide 22, week later zijn we gaan daten, paar weken later hadden we officieel iets. Nog een paar weken later ben ik bij hem ingetrokken .
Ik was 17 en hij was 19. Hij wilde telkens tegen me aan dansen maar ik vond hem een eng mannetje dus duwde hem telkens weg. 2 jaar later was dat voorbij
Ik was 20, vriendlief 19. Nu 7 jaar later geregistreerd partnerschap, 1 zoon en binnen nu en 4 weken wordt ons 2e kindje geboren
Ik gok dat we 5 of 6 waren. Hij voetbalde met mijn broer. Ik kan me niet voor de geest halen dat ik niet wist wie hij was. Tussen mijn 15e en 17e is hij nog regelmatig bij ons thuis geweest. We staan zelfs samen op een kroeg foto rond mijn 19e, maar pas toen ik 22 was zagen we elkaar echt staan. Hij zat ook binnen 2 weken bij mijn ouders op de bank.
22 en dat was op het werk, moest hem inwerken. Driekwart jaar later kregen we wat toen ik daar wegging.
14 en hij 21 , toen ik samen met mijn moeder en zus bij hem een katje ging halen. nu ruim 11 jaar samen, getrouwd en een dochter van 2.
Ik was 12 en hij was 16 op het 'hang' pleintje (23 en 27 toen we uiteindelijk wat kregen , nu bijna 4 jaar samen, getrouwd en een zoontje )
Ik leerde hem kennen toen ik twaalf was.Zijn een jaar vrienden geweest en sinds mijn dertiende zijn we een stelletje ( inmiddels alweer 13 jaar dus )
Ik was 16, werkte via een uitzendbureau bij een bedrijf waar hij ook werkte. 4 jaar later kwam hij mij tegen via een social media site en zo kwamen we weer in contact.
Leuk topic Ik heb mijn man voor het eerst gezien toen we allebei in de eerste van de middelbare school zaten, 12 en 13 jaar. Maar nooit met elkaar gesproken. Hij ging om met stomme jongens van mijn basisschool, dus ik moest niks van hem hebben. Jaren later (ik 20) ging ik bij uitzondering op donderdag naar mijn vaste kroeg ipv op zaterdag en daar was hij. Dus ik met mijn dronken kop: "Hee, ik ken jou van de middelbare..." Hij vond de vriendin waarmee ik was meteen erg leuk, dus we raakten aan de praat. Uiteindelijk werd het niks tussen hen en begon hij mij leuk te vinden. Ik was op dat moment niet op zoek naar een vriendje dus had het niet eens door. Totdat we na het stappen bij mij nog wat gingen eten en hij me ineens zoende. Daar schrok ik zo van dat ik hem eruit heb gezet! Vervolgens de volgende dag wel even gebeld dat ik geschrokken was van de vlinders in mijn buik en toen was de relatie een feit. Inmiddels zwanger van de 2de en 4,5 jaar getrouwd precies 3 jaar na de start van de relatie Haha, het is wel een heel verhaal hè?
Op mijn 14e, hij was 13 Hij werd op dat moment gedumpt door zijn toenmalige vriendinnetje 5 jaar later kwam hij bij ons binnen, hij was bevriend geraakt met mijn broer en tja..... Is nu 12 jaar geleden.
Ik was 19 en zag hem voor het eerst bij een stoplicht, de volgende dag zag ik hem weer en hij mij ook in een supermarkt. 2 maanden later zijn we getrouwd, en dat is nu inmiddels iets meer dan een jaar geleden, en ik ben nu 20.