Ik was 19 toen ik mijn man leerde kennen hij 32 Nu bijna 3 jaar same Waar dat was op werk! Werken allebij in de beveiliging en kregen samen dienst
19 jaar! Het was ong 3 maand geleden uit gegaan met mijn toen ex. (hadden samengewoond enzo) en toen was het oud en nieuw...had wel zin in een onbezorgde nacht ben het type daarvoor niet maar was klaar met treuren om mijn ex. Dus naar mn nichtje...flesje rose..nog een flesje. En ach ook maar wat champagne alvast en toen kwam daar inneens de vriend van haar vriend binnen...nouja met zoveel drank in je mik is iemand al gauw leuk...wij met zn allen naar de rest van de fam. (ook mn eigen ouders...die inneens een heel andere dochter zagen ). Tja en toen het 12 uur was en we iedereen gelukkig nieuwjaar wensten stonden wij met zn 2en te zoenen haha volgende ochten werd ik wakker (in mn eigen bed ) en had hij al 3x gebeld haha en toen issue nooit meer weggegaan :d nu 5jaar later zijn we getrouwd en hebben 2 kids!
17...zag hem vaak op school en was gelijk helemaal in love op deze "gewone" jongen. Ondertussen zijn we 12 jaar samen, 2 dochtertjes rijker en gaan dit jaar ook nog trouwen
Grappig. De eerste keer dat wij elkaar zagen, toen was ik geloof ik...... een paar maanden oud? En hij dus 1 jaar oud. We kennen elkaar al ons hele leven. We kregen echter iets toen ik 17 was, en hij 18. Nu al 10 jaar bij elkaar, 3 jaar getrouwd en 1 dochter..
Ik was 14 en hij 19 en we kwamen elkaar tegen in Spanje waar we allebei op vakantie waren.ik had trouwens gezegd dat ik 17 was want had niet gedacht dat we elkaar in Nederland zouden blijven zien. Gelukkig was het leeftijdsverschil geen probleem
Ik was 18 en hij was 26. Wij hebben elkaar ontmoet op het werk. Ik kon die dag als uitzendkracht bij hem op het bedrijf beginnen. En toen ik ong. een half uurtje op het werk was zagen wij elkaar (love at first sight ) Een weekje later durfde hij de eerste stap te zetten en sindsdien (bijna 8 jaar) zijn we samen.