Ik was 14 toen ik zwanger raakte (ongepland) en 15 toen ik beviel.. Maaar oooooow wat ben ik blij met mijn mannetje.. een wonderkindje was het natuurlijk al, maar nu ik 23 ben en blijkt dat ik helemaal niet makkelijk zwanger kan raken (pcos en cyste) blijkt het alleen maar meer een wonderkind te zijn
ik was 17 bij de eerste 19 bij de tweede 20 bij de derde en nu 39 bij de deze. ik ook een kleinkind van een jaar. dochter was ook 18 toen ze zwanger werd
Ik was 30 toen ik zwanger raakte, en 31 toen ik beviel. ( is trouwens onze 1e kind ) Binnenkort wordt ik 32, en eind dit jaar willen we gaan voor een 2e wondertje. Vaak krijg je toch wel commentaar in de zin van : vindt je jezelf niet te oud ?? Nee, dat vind ik van niet, waarom zou 32 jaar te oud zijn om een 2e kindje te willen ?? Ik kwam mijn ware prins op het witte paard waar ik graag kindjes mee wilde, laat tegen
27 toen ik zwanger raakte en 28 toen ik beviel. Hopelijk krijg ik op mijn 30ste ons tweede kindje (juni 30)
19 zwanger , 20 bevallen 20 zwanger , 21 bevallen nu net 22 zwanger en nog 22 als ik ga bevallen kindjes dus van 2011/2012/2013
17 bij de eerste .( word in juli 10) 25 bij de 2e (2.5 jaar) en 27 bij de 3e( nu 5 maanden) Mischien ooit nog een kindje in de verre toekomst
Ik was ook 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik beviel van mijn prachtige zoontje, hij is nu bijna 1 jaar <3