Ik was bij mij de geboorte van mijn zoontje 24, Bij mijn dochtertje 26, Niet superjong, Maar ik vind het wel een mooie leeftijd om kindjes te krijgen.
Ik ben nu 19, ben 20 als ik moet bevallen.. Het kindje moet in ieder geval wel erg vroeg komen, wil het voor mijn verjaardag komen, enneh ja, liever niet..
Ik hoop van harte dat ik over twee weken een plakker heb. Ik zal dan 31 zijn als ik beval. Voor MIJ een goede leeftijd. Ik voel mij nu goed om moeder te worden. Jonger was voor mij niet goed geweest.
Ik was 24 dat ik zwanger raakte (nog net, week later was ik jarig) en 25 dat ik beviel. Altijd al gezegd dat ik jong mama wilde worden. En ondanks dat ik in m'n studie/carrière nog laat geswitcht ben (nu 3e jaars student in een HBO-V leerwerk traject, daarvoor universiteit afgerond) ben ik heel blij dat ik die wens heb kunnen vervullen en dat het allemaal heel snel gegaan is. Was gelijk de eerste ronde zwanger.
Ik was 24 toen ik zwanger raakte en 25 toen onze dochter werd geboren. De leeftijd die ik altijd in gedachten heb gehad.
Ik was 19jaar toen ik zwanger was van de eerste, net 20 als ik bevallen. Bij de tweede was ik net 21jaar (beide gepland trouwens)
Was op mijn 20ste voor het eerst zwanger. Ging mis met 11 wk. Daarna zwanger met 21 en bevallen met 21 jaar. 2e zwanger met 23 jaar en bevallen met 23
ik was 22 toen mijn dochter werd geboren 25 toen mijn zoontje werd geboren, en wij zijn nu bezig voor ons laatste kindje en ben nu 26 jaar